Проектирани заедно, Maserati GranCabrio разполага със същия V6 двигател с 550 коня като купето Gran Turismo, съобщава италианския производител. Мекият покрив се отваря и затваря за 14 секунди дори при движение.
Най-мощната версия на двигателя V6 Nettuno ще бъде единствената при новото Maserati GranCabrio. Поне докато не бъде пуснат електрическият вариант Folgore.
Кабриолетът, произлизащ от GranTursimo, с който е проектиран успоредно, се предлага само във версия Trofeo. Ревът на 3-литровия туин-турбо мотор обещава приключение при отворен покрив.
Размерите остават същите като при купето. Единственото изключение е при височината, която се увеличава с малко над сантиметър до 1360 мм, докато дължината и височината не се променят, съответно 4970 и 1960 мм.
Платненият мек покрив на Maserati GranCabrio се предлага в пет различни цвята и е проектиран да заема минимално място, когато е сгънат в багажника. Последният предлага капацитет от 172 литра при затворено състояние и 131 литра при отворен покрив. Процесът се управлява електрически чрез сензори от дисплея. Както споменахме, отнема 14 секунди, като функцията е налична до скорост 50 км/ч. Механизмите за активиране на мекия покрив и модификациите на шасито увеличава с около 100 кг. теглото.
Стандартно Maserati GranCabrio е оборудван с уникална система, която затопля вратовете на пътниците отпред въз основа на три нива на интензивност. Тя позволява да шофирате на открито дори в най-студените дни. Защитата от вятър е допълнителна функция, която може да се използва, когато на борда има двама пътници. Тя може да се сгъне и прибере в багажника, когато не е необходима. При отворен капак предотвратява образуването на турбуленция в купето, подобрявайки аеродинамиката на превозното средство.
Maserati все още не е обявила нито датата на пускане на пазара на GranCabrio, нито неговата цена, която обаче можем да предположим, че е поне с 15 000 евро по-висока от тази на GranTurismo Trofeo. Иначе казано, ще прескочи 240 000 евро.
Още снимки на кабриото - вижте в галерията: