fallback

Опасност от пожар вкарва 250 000 коли на Mercedes в сервизите

Акцията ще засегне модели по цял свят, произведени през 2023 година

Германският производител Mercedes-Benz ще трябва да изтегли близо 250 000 автомобила по целия свят заради потенциална опасност от пожар, съобщава Tagesschau.de. В Германия проблемът засяга няколко десетки хиляди превозни средства, моделна година 2023, потвърди Федералната служба за моторни превозни средства (KBA).

Сервизната акция се отнася за моделите AMG GT, C-Class, CLE, E-Class, EQE, EQS, GLC, S-Class и SL. Общият им брой е 247 443, като 37 232 са продадени на територията на Германия, уточняван от KBA.

Проблемът е в прекъсване на контакта или увеличаване на контактното съпротивление при предпазител (бушон) 80A, който може да доведе до повреда на двигателя или промяна на функциите арматурното табло. Не може да се изключи риск от пожар, въпреки че все още няма сведения за повреди или инциденти с пострадали автомобили и хора.

Като предпазна мярка някои детайли от засегнатите превозни средства ще бъдат заменени, каза говорител на компанията. Престоят в сервиза ще продължи между два и пет часа и половина в зависимост от оборудването на оборудването на автомобила, като ремонтът ще бъде за сметка на производителя.

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 8 месеца )
    250 000 бр. по 3 часа работа..... Няма да се учудя ако за производството на всяка една са вложени по малко часове
  • #7
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Срамота. А имаше период, в които Мерцедес бяха стандарът, според който се мериха другите автомобили. "А пък после коментирай, не случайно немските коли са номер 1 в света. " - Ама коя година? Consumer Report 2023-a, постави мерцедес на 27-мо място. Позор! Говорим за новите им модели. БМВ ги води! БВМ!!
  • #6
    анонимен ( преди 8 месеца )
    немската автоиндустрия е в миналото китайците дават тон за песен
  • #5
    До по предния ( преди 8 месеца )
    А пък после коментирай, не случайно немските коли са номер 1 в света. Всеки се опитва да се равнява с Мерцедес, БМВ и Ауди. Защо ли? Поне от 100 години някой иска да направи конглокент на Мерцедес, и какво такъв няма. БМВ купиха Ролс Ройс, ВАГ купиха Бентли и и пак сравнително трудно им се отдава. Бугати Ламборгини с кои технологии ги правят? Айде вземете се в ръце.
  • #4
    До предния ( преди 8 месеца )
    Вземи се скрий някъде. Вземи покарай немска кола и после корейска китайска американска японска и тн
  • #3
    Im-ДртiйУАЙТBOY! ( преди 8 месеца )
    Ха-Ха! Тук 1 як поддръъжник на доста скапалите се напоследък еМ-Бечки и ГЕРМАН. премиуми се подиграваше за дефектния соленоид открит своевременно у GENESiSa, засегнал само 90 хил. от общо произведените 1,1 за последните 10-ина години машини което прави точно 8 процента, а сега цели 250 хиляди барачки са сдали отново багажа при тези твърде много префалени скъпарски премиуми...Сравнението е ВИНАГИ в полза на епи-kYpейците и качествената им авто-прадакшън пускана на супер-високо ниво...
  • #2
    До 1 ( преди 8 месеца )
    От 9 модела само два са електрически. Чете ли внимателно или това е непосилна задача за теб?
  • #1
    Зелени простотии ( преди 8 месеца )
    Ето затова трябва да забранят всякакви видове електромобили! Ще подпалят света тези зеленистки изчадия! Като се запали батерията при един такъв пожар, се отделят вредни емисии колкото от ауспуха на 1 милион автомобила за целият им живот.
fallback
Последни