IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ineos е готов и с третия си офроудър

Fusilier ще се прави от хората, които сглобяват G-класата, и ще е с електрическо задвижване

Ineos Automotive - марката, която си е поставила за цел да спаси от изчезване високопроходимите автомобили - вече е готова и с третия си модел. След Grenadier и базирания на него пикап Quartermaster, сега британците вече разполагат и с Fuselier - по-малък, но еднакво проходим SUV, който ще е с електрическо или хибридно задвижване.
   
  
Ineos Fusilier
   
     
Новият модел ще е дълъг около 4.52 метра - тоест с 33 см по-малко от Grenadier. Както и при първите модели, компанията възнамерява в началото да подложи колата на продължителни и сериозни изпитания, преди да я пусне в серийно производство. Това ще стане най-вероятно през 2027 година.
   
   
Ineos Fusilier
   
     
Като дизайн Fuselier напомня на Grenadier, както и на първообраза - оригиналния Land Rover Defender. Но като конструкция ще е съвсем различен. Докато Grenadier и Quartermaster са построени върху стълбовидна рама с твърди оси, за основа на третия модел ще послужи т. нар. "скейтборд" - стоманено-алуминиева структура, в която ще бъдат вградени батериите. Все още няма детайли за тях, известно е само, че те ще се доставят от Унгария. По всяка вероятност това значи, че Ineos ще получава същите батерии на EVE, които ще вгражда и BMW в своята нова гама - Neue Klasse.
   
    
Ineos Fusilier
   
     
Докато първите два модела се правят в свръхмодерния завод в Хамбах, който Ineos откупи от Mercedes, Fuselier ще се произвежда от Magna в австрийския град Грац - в същата фабрика, в която се прави и Mercedes G-Class. Инженерите на Magna са взели сериозно участие в разработването на модела.
   
    
Ineos Fusilier
   
     
Чисто електрическата версия на новия SUV ще има пробег от порядъка на 400 км с едно зареждане. Освен това ще има и хибридна версия, при която обаче двигателят с вътрешно горене няма да е свързан с колелата, а ще се ползва само за зареждане на батерията - като удължител на пробега.
   
    


   
    

 

 

0 от 500