fallback

Ако мислите, че 3 цилиндъра са малко, вижте тези коли!

Един от тези автомобили ще ви изненада с невероятната си мощност

Смятате, че кола с трицилиндров двигател не е спортна или достатъчно бърза, за да ви накарате да се почуствате страхотно на пътя. Пригответе се да промените решението си. И ако допреди няколко години трицилиндровият двигател се смяташе за нещо, подходящо за малолитражки, чиято цел е намаляване на разходите, в наши дни този мотор доказва, че може да се цели и в чиста производителност, включително и на хиперколи за милиардери. И така, нека разберем кои са най-мощните спортни автомобили с 3 цилиндъра.

Най-мощните коли с 3 цилиндъра (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #16
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Някои от коментиращите не се научиха, че обемът на двигателя и броя на цилиндрите вече няма връзка с възможностите му. Основното, което е важно, е при какви обороти се постига макс въртящ момент и колко е той. На следващо място е мощността. После чак гледаме как е постигнато ел, двигатели, турбо, брой цилиндри, обем, управление на двигателя, констрикция. Ама научил *** от дядо си, че хубавата кола е 2 литра и 4 цилиндъра и това си знае
  • #15
    До 9 ( преди 8 месеца )
    Мазда и сега си предлагат атмосферките в Европа
  • #14
    До 9 ( преди 8 месеца )
    Някои в САЩ като Хонда но не само предлагат 1.5 за най-продаваните си модели, в Китай пък реално има голям данък за повече от 1.5 обем за разлика от ЕС и почти всички коли са до 1.5
  • #13
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Може колегата да е нямал два пъти повече пари за да си купи Голф 1,6л с разход 10 и за това се е спрял на дачия.
  • #12
    До 10 ( преди 8 месеца )
    Всяка кола от класа на Голф, а Сандерото е баш там, но е по-високо, с двигател 1,6 и 4ри цилиндъра харчи 10лв на 100км газ и пак е 100ина коня. И тези двигатели са отпреди 25-30 години, ако не и повече, така че постижението на твоето Сандеро 4х2 1л е точно никакво на тема икономия и икономика.
  • #11
    До 10 ( преди 8 месеца )
    Е как така с лекота сравнихте Сандеро и Гранд Чероки!!?
  • #10
    анонимен ( преди 8 месеца )
    На които не му харесват автомобили с три цилиндура да си купуват коли с повече цилиндри.Аз си купих Сандеро с три цилиндъра 100к.с. с газчица и разход 10лв. на 100км. ,комшията си взе Гранд чероки с шест цилиндъра 300к.с. с газ и разход 30 лв. на 100км. Ум умува ,ум робува всеки сам си решава
  • #9
    анонимен ( преди 9 месеца )
    8-ми, точно ЕС с разните му там изискваниа наложи прехода към малолитражки. Което е голямо безумие. Този 1.5 мотор като го сложиш на 1700кг кола и го натиснеш на 140-150 хем е умрял, хем разхода ми е по-голям от 2.0. Та мани я ти тази мантра че да пестят производителите...
  • #8
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Някои много се бъркат защото не е изискване на ЕС да са по 3 цилиндъра, а е решение на самите марки за икономия на средства при производство и го има и извън ЕС това. Особено при един и същ обем няма разлика в екологията между 3 и 4 цилиндъра, 1.5 литров ДВГ не става магически по-еко и икономичен като е 3 вместо 4 цилиндъра..
  • #7
    Вин ( преди 9 месеца )
    Някой знае ли, какъв е този "1,5 цилиндров двигател" на Форд Пума:)
fallback
Последни