fallback

Китайци пуснаха всъдеход с 1 млн км гаранция

Jetour T2 разчита на бензинов двигател и авангардни технологии

Традиционните автомобилни производители наистина трябва да започнат да се притесняват (ако вече не са започнали) от китайските си конкуренти, като новият SUV на компанията Chery Automobile е доказателство за това. Jetour T2 е 5-местен SUV, който привлича внимание с впечатляващ дизайн и предлага авангардни технологии, без това да се отразява на офроуд качествата му.

По отношение на размерите той е дълъг 4,78 метра, което е малко повече от Nissan X-Trail (4,68 м), Renault Espace (4,72), SEAT Tarraco (4,73) и Skoda Kodiaq (4,75), но пък отстъпва по този показател на новия Hyundai Santa Fe (4,83 м).

На външен вид Jetour T2 се откроява с внушителната си предна част с голяма решетка, LED-фарове и долни предпазители. В профила му има много квадратни линии, релси на покрива и изпъкнали калници, докато задната част се отличава с впечатляващ капак и високотехнологичен светлинен подпис.

Кабината е с много изчистен дизайн, където изпъква 15,6-инчовият HD централен екран. Освен това има 10,25-инчови приборен панел и централна конзола, в която се намират селектора на скоростите и профилите на шофиране.

Китайският SUV се захранва от чип Snapdragon 8155 и има аудио система Sony с 12 високоговорителя. За подобряване на усещането всъдеходът е оборудван с вентилирани седалки с памет, амбиентно осветление и панорамен покрив.

Задвижването на Jetour T2 става с 2,0-литров бензинов турбомотор с 254 к.с. и 390 Нм, който е свързан със седемстепенната DCT автоматична скоростна кутия с двоен съединител и шесто поколение система за задвижване на четирите колела BorgWarner.

Автомобилът може да се похвали и със сериозни всъдеходни способности, като ъгълът на подход към препятствието е 39 градуса, а на изтегляне - 30 градуса. Има асистент за потегляне и спускане по наклон, диференциал с ограничено приплъзване и сензор за преминаване през брод.

Именно технологиите са едно от най-големите предимства на китайския SUV. Той е оборудван с функции като дистанционно паркиране, асистент за лентата, 360° камера, адаптивен круиз-контрол с напътствия за движение в задръствания, детектор за умора, наблюдение на мъртвите зони и система за автоматично спиране.

Jetour T2 вече се предлага и на пазари извън Китай, като сред тях са Близкия Изток, Централна Азия, Африка и Латинска Америка, а цените варират между 18 000 и 23 000 щатски долара. Моделът е достъпен със седем екстериорни и два интериорни цвята, а най-голяма му предимство е гаранцията, предлагана от производителя - 10 години или 1 млн км пробег.

Още снимки на китайския SUV - вижте в галерията:

fallback
  • #14
    Теодор ( преди 8 месеца )
    Скоро и в България на цена от 80000 лв. с ДДС
  • #13
    До 10 ( преди 8 месеца )
    Дооообре! Не знам на мен какво ми личи, ама че ти на една кола условията на гаранцията не си прочел е ясно като бял ден!Ако изобщо си се занимавал с нови коли, гаранция и официални сервизи, то е било да караш колата на шефа до там и да плащаш с фирмени пари какво те излъжат в сервиза!
  • #12
    Верно ( преди 8 месеца )
    Голям дизайн, пълно копие на LAND ROVER, а за тези гаранциони километри, дали ще останат ламарини, като гледам сега за 5 години и вече са целите в ръжда
  • #11
    4efo ( преди 8 месеца )
    Всичко хубаво, ама цена от 40 хил лв, няма да се получи в Бг, нашите алчни дилърчета ще го пуснат на 70 хил левчета, ако изобщо се появи в БГ
  • #10
    От 8 ( преди 8 месеца )
    Както казах вервай си и се надявай да не стигаш до гаранция.Много си бос, личи си че нов автомобил караш за пръв път, дори ако това е така.
  • #9
    До 8 ( преди 8 месеца )
    25 години караш на градски легенди!Кое е консуматив по мотора?Алтернатора?Компресора на климатика?Турбото? Консуматив са маслото и филтрите!Всичко останало се покрива от гаранцията!И много ясно,че трябва да се обслужва в оторизиран сервиз!Ти искаш сам да си наливаш маслото и някой друг да ти плаща щетите по двигателя ли?И за моята марка не се притеснявай!Аз ти цитирам какво изрично е записано в гаранцията!А гаранцията ми е 8 години!Нямам нищо против на 7та година да ми я сменят целата с нова
  • #8
    До #6 от #4 ( преди 8 месеца )
    Вервай си и се надявай да не се стига да я ползваш. Карам нови автомобили от около 25г. Тия за Горубляне ги споделяй на друг. Всичко по ходова част и мотор е консуматив с ограничена гаранция, около 6 месеца или 10к. Гаранциите се покриват само, ако колата се обслужва в официалния! Ако кожата ти се скапе в гаранционния срок, по добре смени марката...
  • #7
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Убавец си е направо.
  • #6
    До 4 ( преди 8 месеца )
    Мда, от коментара ти личи че си имал страшно много коли в гаранция!Но са били в гаранция 10 години пред да дойдат при теб! Кое точно е уловка и кое точно не покрива гаранцията?Сегашната ми кола е с гаранция "от броня до броня" и не покрива само крушките в плафоните и гумите!!! Дори кожата на седалките и волана я заменят безплатно ако се скъса или напука в периода на гаранция!Такъв дето се лови на уловките на джамбазите на Горубляне, ще ми говори за уловки при новите коли ... тъжна история!
  • #5
    До долния ( преди 8 месеца )
    По-добре я разучи, а не дрънкай на изуст, като повечето квартални пияндета.
fallback
Последни