IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Каква ще бъде следващата Toyota RAV4?

Противно на тенденциите новото поколение няма да се предлага като електромобил

Петото поколение Toyota RAV4 е на пазара вече шест години, което означава, че краят на жизнения му цикъл приближава. Според запознати японският производител вече работи върху следващото поколение на най-успешния си кросоувър, като планира да го представи през 2026 г.


Toyota RAV4


Моделът, известен в момента под кодовото име XA60, ще бъде малко по-голям от настоящия RAV4. По-важното обаче е, че противно на тенденциите в автомобилната индустрия, кросоувърът няма да се предлага в изцяло електрически вариант.

Следващото поколение Toyota RAV4 ще бъде малко по-голямо от настоящото. Дължината ще бъде приблизително 4650 мм срещу 4600 мм на сегашния модел. Останалите размери все още не са известни, но има яснота за дизайна - външният вид на кросоувъра ще бъде проектиран в духа на второто поколение C-HR.

В Toyota все още са уверени, че е твърде рано да се говори за тотална електрификация. Затова инженерите на компанията работят върху актуализирането на съществуващата гама двигатели, които също ще бъдат налични в новия RAV4 - той ще запази двигателя с вътрешно горене и хибридното задвижване PHEV.


0 от 500
  • #6
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Фтс ( преди 3 седмици )
    Супер, ще си остане най-продаваната марка.. все пак повечето хора не могат и не искат да си взимат батерия на колела. А до моженето и искането, то е ясно. Китайците се научиха да правят батерии, защото не ги биваше в механиката, където японците са богове. Някой разглабял ли е *** цифров фотоапарат? ;)
  • #5
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Много ясно, ако нямат ДВГ какво ще продават в Европа до 35-та ? А извън Европа също продават някой и друг милион автомобили
  • #4
    4 rate up comment 5 rate down comment
    до 3 ( преди 3 седмици )
    Партенка, опорка, партенка, опорка. Имаш ли още?
  • #3
    19 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    До 2: А Тесла е най здравата и надеждна кола. Вицът на деня. Тесла и надеждност. Та Тесла правят колите си в час по трудово с теслата и ***. Смяната на батерията струва повече от колата. Това нормално ли е, не, не и не това е най ненормалното.
  • #2
    5 rate up comment 28 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    При електрическите коли важи старата максима: едно е да искаш, друго е да можеш. А Тойотка дори не е стигнала до искането. Моженето - към 2050-та.
  • #1
    3 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Е за какво да се предлага електрически като има бз4х?