fallback

Volvo не бърза да изоставя моделите с ДВГ

Шведският производител обяви, че ще обнови сегашната си гама от мотори

Volvo беше един от първите производители на автомобили, който обяви, че ще премине към изцяло електрически превозни средства. Въпреки това, шведската марка ще продължи да инвестира ресурси в сегашната си гама от двигатели, като до края на десетилетието ще обнови както бензиновите, така и хибридните си агрегати, съобщава Auto Express.

Това означава, че модели като Volvo XC90, S90 и V60 ще могат да останат в продажба още шест години. Тази стратегия обаче няма да попречи на компанията да разполага с пълна гама електрически модели до 2030 г. Основна роля за това ще играе EX90 - голям SUV, задвижван само на ток, като неговото производство ще стартира в завода на Volvo в Южна Каролина по-късно тази година.

Главният оперативен директор на марката за Северна Америка - Бьорн Ануол, заяви, че компанията му планира да продаде повече модели XC90 в централните региони на САЩ, докато EX90 трябва да бъде търсен предимно на Западното крайбрежие. Това не е изненада, тъй като Калифорния е лидер по търсене на електромобили, като властите на щата планират през 2035 г. да прекратят продажбите на коли с ДВГ.

Всичко това демонстрира стратегията на Volvo за насочване към пазарните предпочитания вместо удвояване на електрическите превозни средства. Американският концерн GM опита този подход само за да разбере, че електрическите превозни средства се продават трудно. Производителят от Мичиган сега се отказва от своята програма за електрически превозни средства, за да се съсредоточи върху plug-in хибридите.

fallback
  • #10
    До #5 ( преди 2 месеца )
    Всъщност Волво бяха първата голяма компания която направи гръмки изявления преди няколко години че ще електрифицира всичките си модели. Спомням си че тогава това се обсъждаше много интензивно . Волво дори декларираха че те вече няма да развиват ДВГ , а ще прехвърлят този сектор на компанията майка. Така че това е голяма новина, особено като се съчетае с подобни от други производители. Насилствената електрификация не върви както очакваха .
  • #9
    Лудория ( преди 2 месеца )
    И както има разни теории на конспирациите - всички статии против електричеството се плащат от Тойота.
  • #8
    Лудория ( преди 2 месеца )
    Ей за това са медии. Кой както иска, така си я представя. Важно е да има clickbait, много коментари... и хоп парички от реклами. Нима мислиш, че го правят за твое или тяхно удоволствие?!
  • #7
    До 5 ( преди 2 месеца )
    Аз пиша за това, че в две медии новината е представена по коренно различен начин с различно послание. Няма никакво значение какви са намеренията на Волво.
  • #6
    анонимен ( преди 2 месеца )
    #5 искат да кажат, че се бяха отказали *** нещо върнаха назад и няма да се учудя и още такива движения да има..
  • #5
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Интересно как "безпристрастната" журналистика може да гледа на нещата от различен ъгъл. В основния конку-рент Кармаркет представиха новината, като казаха, че това е последното обновяване на ДВГ и след това всичко минава на ток. А тук искат да кажат, че едва ли не от Волво са се отказали от електрификацията.
  • #4
    И.а. ( преди 2 месеца )
    Вчера се пише че ги оставят днеска обратното кое е вярното?!
  • #3
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Гледам някакви тяхни електрички, видимо на цени колкото Тесла обаче те били 4 метра кола, колкото беше Голф преди 15 години. Да им дам жокер, като правите скъпи коли поне ги правете големи а не сапунерки моля.
  • #2
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Е как така, нали гръмко се отказаха от ДВГ преди 1-2г и само електрокари щяха да правят? Китайците не дават батерии ли вече? Какво стана?
  • #1
    Евала на Волво ! ! ( преди 2 месеца )
    Вчера чух ,че Polestar са останали без хранилка и ми стана ясно това решение на Волво :D
fallback
Последни