fallback

Toyota работи върху ново поколение бензинови мотори

Стратегията на марката показва какви нови модели да очакваме съвсем скоро

Както е известно, според Toyota бъдещето на автомобилите не е само електрическо. Това на няколко пъти беше обявено от президентът на компанията Акио Тойода, който винаги е гледал със скептицизъм на производители, заложили всичко на електрическите превозни средства.

През миналата година Toyota и нейната марка Lexus продадоха над 11 млн автомобила по цял свят, като от тях едва 104 018 (0,9%) са изцяло електрически. Сега двете компании подготвят пускането на още няколко модела само на ток, но едновременно с тях разработват и нови двигатели с вътрешно горене.

По време на конференция, проведена пред 200 ръководители и бизнес-мениджъри, Акио Тойода потвърди „голям проект за разработка на двигатели“ - нещо, което самият той анонсира на автосалона в Токио по-рано през януари. Тогава той прогнозира, че електромобилите никога няма да имат повече от 30% пазарен дял, а останалите 70% ще бъдат за автомобили с бензинови, хибридни и водородни горивни клетки.

Ако се погледне списъка с нови модели, които Toyota ще предложи през следващите няколко години, то ясно се вижда стратегия, много различна от тази на конкурентите. Марката само преди представи обновения GR Yaris, а сега подготвя и суперкола, която ще бъде задвижвана от неелектрифициран двигател.

Освен това през 2024 г. ще започнат продажбите на новия Land Cruiser, който ще се предлага само в първата фаза с турбодизелов двигател. В същото време компанията също така е готова да се заеме сериозно с електричеството, като започне с кросоувър от B-сегмент, базиран на концепцията Urban SUV, който ще излезе през 2025 г., и евентуален Land Cruiser, задвижван изцяло на ток.

fallback
  • #29
    До 26 ( преди 10 месеца )
    Те и за здравето на теб и твоите близки го правят ве бетер
  • #28
    анонимен ( преди 10 месеца )
    "Тесла продава по 2 млн. на година без нито един долар за маркетинг. " - Тесла има Мъск. Той е амркетинга и е коствал десетки милизарди рез години. А сега иска енди 57 милиарда за макретинга.
  • #27
    анонимен ( преди 10 месеца )
    "Тесла използват маркетингова стратегия като тези на Apple. То и затова не виждаш техни реклами по телевизията" - Даже и в Бъгалрия масово вижда реклами. Разлиакта е, че тук са на магазините, котио продават айфоня. Ама в САЩ е друго. Когаот излизаха първите, бях на ... ам да кажем биргада, напълно легално. Имаше цели магистрари с билбордове през 100 метра, дето беше картинакта на айфон. Караш 4 часа, по радиото говорят за айфон, очите ти виждат само айфон, айфон, айфон, айфон, айфон ...
  • #26
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Емисии от спирачки ... лееееелееее .... Добре, че се тресе световната икономика .. Вземете се самозатирете от простотията си най накрая.
  • #25
    До 23 ( преди 10 месеца )
    Точно и смекчаване имаше освен отлагане и сам можеш да провериш, че просто се въвеждат емисии от спирачки и бензиновите вече трябва да отделян малко СО2 колкото дизеловите което незареждаемите хибриди го правят без проблем
  • #24
    анонимен ( преди 10 месеца )
    "Защото не продават само хибриди." - Поредната ти самозаблуда. В западна Европа, 77% са хибриди - повече от 3/4. Сега много внимателно се замисли защо в Европа им се наложи да махнат повечето нехибридни модели, както и всички големи двигатели като V8, докато в САЩ процентът на хибридите им е под 10 (и те идват основно от Калифорния), а в световен мащаб са едва 30%? Ако са толкова еко и практически всичките им продажби тук са хибриди, защо са сред най-шумните противници на Евро 7?
  • #23
    до 21, 22 ( преди 10 месеца )
    "Смекчаване на Евро 7" е твоя измислица. Има отлагане. А за Тойота, не съм казал никъде, че ще го покриват със СЕГАШНИТЕ хибриди. Първо, повечето им сегашни хибриди ще трябва да бъдат преработени с по-големи батерии и евентуално нов ДВГ. Второ, дори модели, които сега се предлагат само с ДВГ, като Айго, ще трябва да станат хибриди.
  • #22
    До 19 ( преди 10 месеца )
    А дори да си прав макар да не си то тогава защо изобщо водиш тоя *** спор и реално признаваш, че Тойота ще го покрива и с обикновен хибрид с най-продаваните си модели в Европа които са малки
  • #21
    До 19 ( преди 10 месеца )
    Това беше преди да се смекчи евро 7 и основната разлика ще е изискването за емисии от спирачки както и, че за бензин и дизел изискванията за емисии се уеднаквяват без някакви драстични понижения
  • #20
    до 16 ( преди 10 месеца )
    Както обикновено, първо лъжеш себе си, а след това разпространяваш лъжата. Епъл масово и редовно използват традиционни маркетингови канали. Телевизионна реклама и билборди със сигурност. Харчат някъде в диапазона 6-10 млрд. долара за маркетинг всяка година. За сравнение, това е около 1/4 до 1/2 от държавния ни бюджет. Тесла - 0 долара.
fallback
Последни