fallback

Проблем със софтуера бави производството на Volvo EX30

Сертификати на Google са причината някои клиенти да не получат колите си навреме

Volvo продължава да има проблеми със софтуера за своите електрически превозни средства и по тази причина производството на електрическия кросоувър EX30 не върви по план и някои клиенти не са получили колите си в срок, съобщава Automotive News.

Шведският производител е изпратил писма до някои свои клиенти, в които ги уведомява, че е открит проблем във версия 1.2 на софтуера. Той не е свързан с производителността на автомобила, батерията или асистентите за шофиране, а по-скоро със сертификати на Google и други ключови актуализации, които са абсолютно необходими. И те не могат да бъдат инсталирани чрез дистанционни актуализации.

Тези функции трябва да инсталирани в завода на Volvo или от дилъра. От компанията-производител заявиха, че „работят неуморно за разрешаване на проблема“ и добавят, че е постигнат е постигнат значителен напредък, но въпреки това версията 1.2 на софтуера все още не отговаря на всички необходими изисквания.  По-късно обаче в писмо говорител на компанията обяви, че проблемите са разрешени. "Ограничен брой клиенти трябваше да изчакат няколко допълнителни дни за доставката на автомобилите си, за да решим някои дребни детайли, но след като това е факт, очакваме бързо да увеличим мащаба на доставките на EX30", се казва в писмото.

По подобни причини Volvo спря пускането на пазара на новия си флагман EX90 за неопределено време. EX30 обаче е по-ключов модел от стратегията на компанията за постигане на амбициозна цел от 1,2 млн продажби през 2025 г., което означава ръст от цели 69%.

През миналата година Volvo отчете нов рекорд в историята си, достигайки 708 716 продадени автомобила по целия свят. А новото EX30 има всички шансове да стане хит сред премиум-моделите в сегмент В, тъй като там единствените му конкуренти засега са smart #1 и MINI Aceman, които ще се появят в Европа през 2025 г.      (Б.Ред.) Статията е редактирана, добавяйки реакция от страна на говорител на Volvo

fallback
  • #5
    carpe_diem ( преди 10 месеца )
    А защо на първата картинка е EX90?
  • #4
    Легоман ( преди 10 месеца )
    Така става като за икономия решиш да ползваш външна основа за разработките си, в случая Андроид, и ти само да редиш отгоре й блокчета като лего. Сега на ви тая тесла от Гугъл и другият път пак така си проектирайте системите. Ама то китайско инженерство, кво да го правиш. Не, че другите не разчитат на индийско, което със сигурност не е по-хубаво.
  • #3
    До #1 ( преди 10 месеца )
    Аз вече три карах(2 все още ги карам), като мисля още 2 да си взема, за да сменя сегашните ми 2 модела(С80 в Канада и В70 в България - за отпуските 3-4 месеца).Няма по-сигурни и по-комфортни автомобили(що се касае до седалките).Аз в колите седя хиляди часове и ако седалките са неудобни, комфорт нямам никакъв.Мисля в България да си внеса едно ХС 70 Т6 с 305 кончета, а в Канада да заменя С80 с С90.И изобщо не ми пука, че някой си пише глупости...
  • #2
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Абе защо по-добре не си върнат 5 и 6 цилиндровите двигатели в производство, да ги развиват и подобряват, ами се занимават с тази глупост ел. автомобили?Чета тук на местен сайт за обяви, че се продават 20-а Полстар 2 и няколко ХС40 и С40 с проблеми в двигателите и батериите. Колите са на по 2 години и с пробег 20-22 000 км, а ги продават за по 20 000 кан. долара с уточнението, че няма части и не се знае колко дълго ще е чакането за ремонта. Трябва да минат 20-а години, за да се достигне качеств ...
  • #1
    анонимен ( преди 10 месеца )
    който си е купил волво не е повторил
fallback
Последни