fallback

Mazda представи още един нов SUV

С CX-70 японците ще се опитат да отмъкнат клиенти от BMW X5 и Lexus RX

Mazda удвоява SUV-моделите си от среден клас, като представи CX-70, който всъщност представлява нов вариант на CX-90, но с пет места вместо със седем. Новият модел споделя платформата, задвижването и по-голямата част от каросерията си с по-големия си брат, като е позициониран като конкурент на BMW X5 и Lexus RX.

Все пак има някои разлики между двата модела на Mazda. Като за начало, CX-70 е оформен с малко повече спортен дух и повече лъскаво черно в сравнение с хромирания CX-90. Решетката получава черен мрежест дизайн на мястото на яркото покритие на CX-90, а предната броня е различна.

Задната броня също получава нов дизайн, с изкуствени вентилационни отвори в ъглите. Тъмни покрития се появяват върху капаците на огледалата, дръжките на вратите и релсите на покрива, а наличните 21-цолови джанти получават лъскави черни джобове и машинно обработени лица.

Отвътре CX-70 почти напълно повтаря CX-90, като се изключи факта, че няма трети ред седалки. Наличната червена кожа с черна акцентираща ивица се предлага само за новия модел, като се комбинира с черен интериор с контрастни червени шевове на панелите на вратите и волана.

Новият SUV има почти същото оборудване като „баткото“, въпреки че това е първата Mazda, която включва интеграция на Amazon Alexa в информационно-развлекателната система. Това дава гласово управление на някои вградени функции, като управление на климатика и информационно-развлекателна система, и също така се синхронизира с домашно оборудване, поддържащо Amazon.

CX-70 също така разполага с функцията Unresponsive Driver Support като част от своя адаптивен круиз-контрол и функционалност за центриране в лентата. В случая, ако човекът зад волана не реагира на ескалиращ набор от подкани и предупреждения (както в случай на спешна медицинска помощ), колата ще спре постепенно в своята лента и ще активира своите аварийни светлини.

CX-70 използва същите задвижващи механизми като CX-90. Това за 3,3-литров, редови двигател с 6 цилиндъра, произвеждащ 280 к.с. в стандартния си вариант или 340 к.с. в S-версията, както и plug-in хибрид с 323 к.с. В неговата основа е 2,5-литров двигател с 4 цилиндъра, електромотор с 68 кВт/ч и литиево-йонна батерия с капацитет 17,8 кВт/ч.

Задвижването на четирите колела е стандартно, като благодарение на по-ниското си тегло CX-70 ще бъде по-ефективен от CX-90, но все още данни за теглото и разхода на се посочват. Известно е само, че новият SUV ще изминава 50 км на електричество.

Като размери двата SUV на Mazda са почти идентични, а единствената разлика може да дойде от броните, но тя е минимална. Тъй като няма трети ред седалки, CX-70 ще предлага много по-голям багажник, чийто обаче засега не се разкрива.

Японският производител не разкрива и цените на модела, чийто основен пазар е Северна Америка. В Европа Mazda също ще предложи още един SUV, но ще подходи по обратен ред, като към настоящия CX-60 ще предложи 7-местния CX-80.

Още снимки на новия SUV на Mazda - вижте в галерията:

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 9 месеца )
    АЕЦ 45,36%2081.82Кондензационни ТЕЦ 15,53%712.53Топлофикационни ТЕЦ 4,02%184.63Заводски ТЕЦ 2,08%95.44ВЕЦ 6,68%306.63Малки ВЕЦ 5,80%266.3ВяЕЦ 0,26%11.78ФЕЦ 19,85%910.77Био ЕЦ 0,42%19.44Товар на РБ3649.12
  • #9
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Колко енергия е произведена за денонощието общо и колко процента от общото е енергията произведена от фотоволтаиците? Така се смята дял, а не от моментни стойности които се сменят всяка секунда. Я сметни за тези два случая средно аритметичното? АЕЦ 34,90%2117.3Кондензационни ТЕЦ 23,55%1428.58Топлофикационни ТЕЦ 7,04%426.94Заводски ТЕЦ 1,87%113.41ВЕЦ 0,17%10.21Малки ВЕЦ 1,76%106.58ВяЕЦ 0,02%1.34ФЕЦ 30,29%1838Био ЕЦ 0,41%24.83Товар на РБ5508.56
  • #8
    Гост ( преди 9 месеца )
    Митичен,данните са от ЕСО,моментна мощност в мегавати.Без значение в % или мегавата все тая.
  • #7
    Гост ( преди 9 месеца )
    "По теорията на Гост, ако условието се промени на 10 броя и 20% за първото и 20 броя и 10% за второто, то за полугодието отново трябва да са 15 броя и 15%, но на практика не са."По метода на средно аритметични стойности получавам 12%.По метода на средно аритметично с проценти получавам 15%.Смятал съм на коляно,на салфетка с закръгления и от там е разликата.Мити4ен,доказах ли ти че се получава едно и също???Доказах ти! Залягай над математиката,много уроци си проспал
  • #6
    До#4 ( преди 9 месеца )
    И за Европа двигателите са същите. При CX-60 2.5 е бензиновия който е PHEV, а дизела е 3.3 редови шестак с две мощности - 200 и 254 к.с. Всички тези двигатели покриват дори Евро 7. Остава въпроса защо Мазда го правят, а другите правят четки за зъби вместо двигатели.
  • #5
    Гост ( преди 9 месеца )
    Мити4ен,цъкнал си ми два минуса,значи си го прочел.Отговор на задачката ще има ли?
  • #4
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Докато Европа се прави на Меко-Еко, в Америка си карат 6-*** и 8-*** и грам не им дреме дали са зависими от Ирак, СА.. или други петролопроизводители. В Европа тази версия - ще стъпи ли? С колко 1.3 3 цилиндров мотор?
  • #3
    Гост ( преди 9 месеца )
    Специално за мити4ния бустер, обещанието е изпълнено.Резултат от задачката за лилиите няма,теслю математика не може да реши задачка за 4 клас.
  • #2
    Гост ( преди 9 месеца )
    Среден процент за 24 ч. 4,52%.Средно производство на ФЕЦ 257,115 МВт.Средно общо производство от микса 5688,39 МВт.Пресметнато през мегавати 257,11/568839=0,045199=4,519%. Пресметнато през проценти 4,52%.
  • #1
    Гост ( преди 9 месеца )
    ЕСО 30.01.2024 г. ФЕЦ 7 ч. 0% 0 МВт,8 ч. 1,01% 53,27 МВт,9 ч. 6,15 % 349,27 МВт, 10 ч. 10,23% 593,04 МВт, 11 ч. 13,17% 758,69 МВт, 12 ч. 17,13 % 991,8 МВт ,13 ч. 15,79 % 919,33 МВт, 14 ч.15,95% 917,83 МВт, 15 ч. 15,6% 864,29 МВт, 16 ч. 11,32% 611,48 МВт, 17 ч. 2,18% 111,77 МВт, 18 ч 0 % 0 МВт.
fallback
Последни