fallback

Когато хибридите вече не са бавни и скучни

Най-скромният автомобил в тази група има над 500 коня, да не говорим за останалите

Времената, когато всички хибриди бяха скучни и бавни, отдавна отминаха. Сега такива задвижващи системи се използват в мощни и бързи автомобили. И желанието да се спести гориво няма нищо общо с това - този подход позволява да се подобрят динамичните параметри и възможностите за сцепление.

Не е изненадващо, че премиум и дори луксозните автомобили вече получават хибридни системи. Само през изминалата година на пазара се появи няколко интересни модели със смесено задвижване. И не може да се отрече, че те предлагат забележителни характеристики. Ето няколко примера за това.

Хибридите вече не са бавни и скучни (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #10
    Г.Д. ( преди 9 месеца )
    Всеки да кара каквото му е кеф и от каквото има нужда. Аз си взех хибрид заради естеството на работата ми и нуждите му и засега 4г съм доволен.
  • #9
    до #7 ( преди 9 месеца )
    При хибридите на Тойота, нямаш студен двигател (за другите марки не зная). Системата е така направена, че двигателя да ти бъде винаги с оптимална температура. Когато падне температурата до определена граница двигателя се пали, загрява си и пак се гаси. Докато загрява зарежда и батерията едновременно, а при някои модели има нагревател в картера, който подържа маслото топло, а картера е направен от двоен слой метал, като термос и задържа мотора до 24 часа топъл. Така, че нямаш студени стартове.
  • #8
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Масивен 3 тона хибриден пикап! УЕС! Баш това си мислех, като си търсих малка и икономична хибридка! Ааа и нагрухан с 550 к.с. НЯМА ПРОБЛЕМ!
  • #7
    Последния Софиянец ( преди 9 месеца )
    Караш си лежерно и двигателя не се стартира щото си на батерия, даваш газ и СТУДЕНИЯ мотор се развърта на 4-5 хил оборота ! Това е супер надеждно за двигателя :):):)
  • #6
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Пращят от екология тези коптори, на такъв автомобил не му е нужен такъв и ако батерията не е заредена край с екологията и допълнителните коне.
  • #5
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Поглеждайки се в огледалото предполагам ти идва на акъла за извращение, а не че хибридите са такива. А ти кога кара хибрид да те питам и какъв.Дори подозирам, че освен на картинка не си виждал друг хибрид, а за каране или притежание абсурд. Къде видя хибриди в сервизите? Дай адрес да отидем и да видим. Кой се чеше по-главата, като хибридите подчертавам тези на Тойота не се развалят. Мега здрави машини са. Не случайно са с 15 г гаранция. Кажи друга марка да дава подобна гаранция.Няма!
  • #4
    ПоКУРко ( преди 9 месеца )
    Това са извращения а не автомобили! Висят постоянно в сервизите и всички се чешат по оная работа защото не знаят как да ги ремонтират! Освен това плащаш 30% повече, а получаваш чуплив *** за заобикаляне на евро нормите!
  • #3
    До 2 ( преди 9 месеца )
    Тези дадени са хибриди само за да покрият изискванията понеже изкривени тестове им дават почти нулеви емисии на хартия..
  • #2
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Кога хибридите са били бавни и скучни, че не се сещам? Съвсем нормални коли си бяха, но с бонус нисък разход на гориво. А тези представени, като са бързи и НЕскучни, какъв разход дават. Нали това е главната идея на хибридите да бъдат екологични и икономични.
  • #1
    анонимен ( преди 9 месеца )
    "Времената, когато всички хибриди бяха скучни и бавни, отдавна отминаха." - Тойота ли имате предвид?
fallback
Последни