fallback

Вече е почти невъзможно да се застрахова Land Rover в Англия

Дори добре защитени коли не получават полица от производителя

Проблемите със застраховките на автомобили Land Rover във Великобритания изглеждаха решени до някаква степен, след като производителят обяви, че отново въвежда собствена схема. Тя стартира за втори път през декември, тъй като редица собственици се оплакаха, че превозните им средства са „незастраховаеми“.

Оказва се обаче, че това не точно така и кошмарът за притежателите на скъпите и луксозни SUV-модели продължава. Много от тях се оплакаха пред медиите, че застраховката на колата им е скочила три пъти само през тази година. Това се отнася дори за автомобили с GPS-тракер и други защитни устройства, държави в гараж през нощта.

„Въпреки всички защити, които има автомобилът ми, в това число и актуализиран софтуер, който пречи на хакването, най-евтината премия на пазара, е 1780 лири. Реших да опитам застраховката, предлагана от Land Rover, но ми беше съобщено, че не може да ми бъде предложена оферта", разказва Джонатан Хардуик, който е собственик на Range Rover Velar.

Друг клиент - Марк Перинг, разказва, че производителят е отказал да застрахова неговия 4-годишен Range Rover. Тогава той поискал да купи чисто нов автомобил, но от Land Rover му казали, че няма да му предложат застраховка за него. А офертите на останалите застрахователни компании били между 11 000 и 14 000 лири.

Land Rover потвърди, че не всички клиенти са получили полица, публикувайки специално изявление, в което се казва, че процесът все още е в начален стадий и се събират необходимите данни. Компанията обещава да разшири предлагането на застраховката, но тя няма да бъде достъпна за всички нейни клиенти.

За първи път тази услуга беше предложена през октомври 2023 г., но малко по-късно беше спряна заради бума на кражби на автомобили Land Rover във Великобритания. По същата причина почти всички местни застрахователи отказват предлагането на полици за моделите на марката, или ако го правят, цената им е доста висока, като в някои случаи се доближава до стойността на самия автомобил.

fallback
  • #9
    Im-ДртiйУАЙТBOY! ( преди 10 месеца )
    Казано и посочено съвсем накратко: ЛЮксът не винаги работи в полза на потребителите МУ, за разлика от съвременния водещ и емблематичен епиkYpeйски премиум-Бранд - Der GENESiS, при който - от обслужване, сървиз, застраховки, осигуряване в случай на евентуално повреда по пътя: всичко, абсолютно всичко е много точно+в реда на нещата в живота...Всичко е ВЪПРОС на ПРАВИЛНИЯ ИЗБОР на машина и производител. м-Да!
  • #8
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Странна работа, явно тая държава се е превърнала в тотално гето
  • #7
    до 6 ( преди 10 месеца )
    Да, така е, но хората, които си ги купуват не го знаят :)
  • #6
    анонимен ( преди 10 месеца )
    проблемите на хората с ровъри :) знае се че са най-крадени, знае се че са най-трошливи, знае се че са безумно и ненужно оскъпени и пак си ги взимат. Еми да се оправят.
  • #5
    До 1 ( преди 10 месеца )
    Глупости, моята кола струва 54 000 и застраховката
  • #4
    анонимен ( преди 10 месеца )
    До 1 - На 4 години, вече не са 140 000 "лири". И пак е много, защото е отгоре на задължителните граджански застраовки и прочие ...
  • #3
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Разрешете поне, да слагаме елктрошокови капани за крадците на коли ...
  • #2
    я да бягаш ( преди 10 месеца )
    *** марка постепенно преминала към клас "комплексари" също като Ге-класата кашон и т.н. копфтори
  • #1
    анонимен ( преди 10 месеца )
    11 000 и 14 000 лири за кола 1400000лири ми се струва съвсем нормално. И моята кола когато беше нова имаше застраховка приблизително 10% от цената и или 12000лв на година.
fallback
Последни