fallback

Експерт разглоби един от новите китайски SUV и обяви: „Пълна катастрофа“

Haval M6 се оказа пълен със странни технически решения на инженерите (ВИДЕО)

Вторият епизод, посветен на китайския Haval M6 беше пуснат в YouTube-канала Club Service, като този път колата беше разглобена. Водещият, след обстоен преглед, обяви неочакваната си присъда -SUV- моделът не си заслужава парите.

В първото видео за Haval M6 авторът Иля Свиридов прогнозира добри масови продажби за китайския кросоувър. Автомобилът изглежда добре и е богато оборудван, като в същото време на руския пазар той се продава за 2,3 млн рубли (около 46 000 лева). След разглобяването автоблогърът беше категоричен, че никога не би дал пари за такава кола.

Основният проблем са странните технически решения на китайските инженери. От първите минути на заснемането оплакванията на експерта са от връзката на елементите на каросерията и оригиналната изолация от вибрации. След проверката авторът направи иронична забележка, че китайските коли все са станали по-добри, тъй като механикът вече има достъп до горивната помпа, след като досега се е налагало сваляне на резервоара.

По отношение на шумоизолацията колата е откровено слаба - докато шофира, човекът зад волана ясно чува работата на задните колела. Освен това, експертът има доста претенции към Haval M6 заради сигурността. Колата няма усилване на каросерията от всички страни, а само от тази на водача, а задната врата е с една тръбна армировка, което не е достатъчно.

Подрамката също помага да се забележат още няколко странни и противоречиви технически решения. Нейната конструкция не е надеждна, а някои от детайлите вече да ръждясали, въпреки че колата е нова. Спирачките са сравнително добри, въпреки че задните са дискови и не са вентилирани. Автомобилът има защита от корозия отвън, но не и отвътре, като кутиите на праговете изобщо не са третирани, въпреки че именно те най-често гният.

Китайският кросоувър се предлага единствено с предно предаване, като е оборудван с 1,5-литров бензинов турбомотор с мощност 144 к.с., който е комбиниран с роботизирана автоматична скоростна кутия.

fallback
  • #21
    Коко ( преди 10 месеца )
    Ми негова си работа като нему харесва автомобила.
  • #20
    Пропов ( преди 10 месеца )
    Китайците се научиха да правят коли? Грешка! Китайците се научиха да крият компромисите от който пестят.
  • #19
    ххх ( преди 10 месеца )
    Буквално на половин цена спрямо европейските предложения в сегмента получавате и половината качество... Нима някой е изненадан?! Осъзнайте се, хубаво евтино няма!
  • #18
    Медведев ( преди 10 месеца )
    *** Спасе-кой те спира да си купиш китайски или рашански бракми бе, да ти го начукам в пУтинската кратуна ??!
  • #17
    Бай Спас ( преди 10 месеца )
    На моята ЗАФира, за да стигнеш горивната помпа, трябва да свалиш задния мост и тогава резервоара. Ама си е евроатлантическа , германска работа, а не китайски ***.
  • #16
    Бай Спас ( преди 10 месеца )
    На моята ЗАФира, за да стигнеш горивната помпа, трябва да свалиш задния мост и тогава резервоара. Ама си е евроатлантическа , германска работа, а не китайски ***.
  • #15
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Купи си немска и тогава критикувай!
  • #14
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Трябва да си кавал, за да си купиш Хавал.
  • #13
    Олд шетърхенд ( преди 10 месеца )
    Аз съм го кръстил "Кавал".
  • #12
    Abdulkadir Y ( преди 10 месеца )
    Ами да погледне и Форд Мондео мк4 дали има достъп до горивната помпа
fallback
Последни