fallback

Тази Tesla Model S струва само 7800 долара

10-годишният седан има пробег от над 400 000 км, но се движи без проблеми (ВИДЕО)

Цената на новите електромобили е една от най-големите бариери пред приемането им от потребителите, въпреки че те постепенно намаляват. Това кара хората да се обръщат към пазара втора ръка, където се срещат по-изгодни предложения.

Когато купувате употребяван автомобил, очаквате нещо да не е наред, стига да не плащате за по-нова кола с малък пробег и пълна сервизна история. Този обаче не е такъв - това е Tesla Model S P85 от 2013 г., която е купена на търг само за 7800 долара.

Колата има пробег от 269 221 мили (433 269 км). Климатикът не работи, но самият автомобил е в движение, като показва още 113 мили (181 км) пробег при 50% оставаща батерия, което не е лошо. Проблем е, че този Model S не е съвместим с CCS адаптер и изглежда е заключен за софтуерни актуализации.

Когато Model S P85 беше нова, той струваше между 100 000 и 140 000 долара, като предлагаше пробег от 426 км според EPA. Това показва, че батерията в тази кола все още е в добро състояние, като няма данни тя някога да е сменяна или сервизирана.

Като цяло колата изглежда се движи добре и няма очевидни проблеми, ако изключим неработещия климатик, което я прави добра сделка. Поне, докато продължава да работи.

fallback
  • #47
    MythBuster ( преди 9 месеца )
    Както и предположих. Някак ми е трудно да повярвам че абсолютно всички антиелектрици и анти математици които пишат тук с 10-на ника нямат достъп до YouTube и или не знаят английски и не могат да отговорят на въпросите, които съм задал. Повече от очевАдно е, че не са гледали клипа защото казват точно обратното на това за което става въпрос в него. Както винаги когато им дадеш абсолютно и неопровержими факти, те ги игнорират и ни разказват за вярванията си, защото не са разбрали казаното!
  • #46
    VAYK ( преди 9 месеца )
    Няма толко добра сделка! Може да зареждаш на парадайса или в Пловдив и съвсем да си на далавера!
  • #45
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Видимо на батерията и няма нищо, ако си купувате такава кола единствената причина е да я зареждате безплатно на суперчарджъра от което на батерията видимо няма да и има нищо.
  • #44
    MythBuster ( преди 9 месеца )
    Виж на пича който я е купил ще му върши работа. Там разстоянията са по-кратки. Тази седмица щял да иде на гости на чичо си с Теслата, който е сравнително близо за техния мащаб. Само на 1350мили - около 2200км. За отиване и връщане за седмицата ще мине горе долу колкото Гост. Да му се чудиш какво пък толкова може да се спести от безплатното зареждане? Дето вика Тинтири "Очевидно, да си електричар наистина първото изискване е да са ти изпържили мозъка..." Не разбира от коли, този!
  • #43
    MythBuster ( преди 9 месеца )
    "Теслите не са за България, ама въобще. Нито има къде да ги зареждаш, нито къде да ги караш.".... Вярно е! Дори за градско не става тази Тесла с този малък пробег само 360км с едно зареждане. Ето например Гост всяка седмица зарежда по 30лв за 150км и тази Тесла е абсолютно неподходяща за него! Пък и България е огромна и зарядните са твърде нарядко. През цели 30 км една от друга и за 360 км минаваш само покрай 10 зарядни. Докато не ги направят през 3 километра не става за електромобили, нали!
  • #42
    Иван ( преди 9 месеца )
    Да добавя - за комфорта и возията да не говорим - няма база за сравнение между Мазда CX-60 и Model Y.
  • #41
    Иван ( преди 9 месеца )
    Това да си купуваш 10-годишна електричка е игра на рулетка. Този може да е спечелил, други 20 човека ще загубят. Теслите не са за България, ама въобще. Нито има къде да ги зареждаш, нито къде да ги караш. Затова - CX-60 - 100км са ми 17 лв (от скъпата нафта), изминавам почти 1000км с един резервоар, мога да ходя където си поискам и да не се притеснявам колко студено ще стане. Карайте си Теслите със здраве, но Мъск има още доста хляб да изяде докато се научи да прави истински коли.
  • #40
    Гост ( преди 9 месеца )
    Мити4ен,поредната ти опорка се отече в канала,Тесла държи висока остатъчна стойност.Тесла за 140 к.долара от 2013 г,сега струва само 5%.
  • #39
    Гост ( преди 9 месеца )
    Ей,офлюх тесларски,къде има безплатно зареждане във Варна?Я преброй колко пъти използва ако,ако,ако.Двигател на Тойота не блокира,при редовно обслужване и нормално каране.
  • #38
    MythBuster ( преди 9 месеца )
    За да видиш колко си далече от истината, ще те питам какво каза човека за цената на ремонта на батерията АКО се случи? Ще я ремонтира ли? Какви са му опциите? Той коя от опциите каза, че ще избере? Ако покара 1 2 години автомобила, преди нещо да се развали и продаде автомобила на по-висока цена отколкото го е купил, какво ще е изгубил в процеса? Гостенина ако блокира двигател на колко ще може да си продаде toyota-та за която вече е изхарчил над 6000 лв за гориво?
fallback
Последни