fallback

Тази Tesla Model S струва само 7800 долара

10-годишният седан има пробег от над 400 000 км, но се движи без проблеми (ВИДЕО)

Цената на новите електромобили е една от най-големите бариери пред приемането им от потребителите, въпреки че те постепенно намаляват. Това кара хората да се обръщат към пазара втора ръка, където се срещат по-изгодни предложения.

Когато купувате употребяван автомобил, очаквате нещо да не е наред, стига да не плащате за по-нова кола с малък пробег и пълна сервизна история. Този обаче не е такъв - това е Tesla Model S P85 от 2013 г., която е купена на търг само за 7800 долара.

Колата има пробег от 269 221 мили (433 269 км). Климатикът не работи, но самият автомобил е в движение, като показва още 113 мили (181 км) пробег при 50% оставаща батерия, което не е лошо. Проблем е, че този Model S не е съвместим с CCS адаптер и изглежда е заключен за софтуерни актуализации.

Когато Model S P85 беше нова, той струваше между 100 000 и 140 000 долара, като предлагаше пробег от 426 км според EPA. Това показва, че батерията в тази кола все още е в добро състояние, като няма данни тя някога да е сменяна или сервизирана.

Като цяло колата изглежда се движи добре и няма очевидни проблеми, ако изключим неработещия климатик, което я прави добра сделка. Поне, докато продължава да работи.

fallback
  • #17
    анонимен ( преди 10 месеца )
    "безплатно до края на жизненият им цикъл" OK, но само ако се смени батерията във фирмения сервиз. Или пригответе 50-60к $, после се возите безплатно - ако нещо друго не се счупи. А същевременно за 50-60к $ много коли могат да се купят, че и за гориво ще остане нещо.
  • #16
    Гост ( преди 10 месеца )
    Мити4ен,десет годишна Тесла струва само 5% от стойността и като нова.
  • #15
    Тинтири-минтири ( преди 10 месеца )
    Значи казваш цялата индустрия се свежда до 1 пример?! Аз пък продължавам да не разбирам щом убедено твърдиш, че Ел ще ти спестява десетки хиляди годишно за транспортни разходи ти що още не си си взел, а харчиш пари да храниш нафтаджиите?
  • #14
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    Тинтири отново и отново и отново и отново и отново и отново и отново и отново и отново и отново не си разбрал темата на разговор и си повтаряш опорните точки на разбъркано за която се сетиш. Какви други електромобили какви други тесли като говорим за една конкретна Тесла на конкретна цена с конкретен пробег с едно зареждане
  • #13
    Тинтири-минтири ( преди 10 месеца )
    Всички тесли произведени до 2016 са по-малко от произведените през настоящата година и що подявола ми говориш само за тесла - други ел няма ли? Живееш с фикс идеята, че света ще кара само тоя *** ли?! Сметни, че на всички ел от преди 2016 гаранцията им пада в следващите месеци. Дерзай! И преди съм ви казвал идете и си купете, за да ви връща пари, не знам що не го правите след като реално сте щели да сте на печалба...
  • #12
    анонимен ( преди 10 месеца )
    " Че какво лошо виждаш в пробега?" ??? Купуваш кoшник на старо и ще го караш колко ??? още 5 години може би като през това време капацитетът на батерията ще продължи да пада и най-вероятно накрая и за градска кола ще е мазохизъм да се кара щото непрекъснато трябва да трепериш дали е останал още малко заряд...
  • #11
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    Както винаги нищо никога не си разбрал. Всички тесли произведени до 2016 година зареждат напълно безплатно до края на жизненият им цикъл. Щом тази батерия е изгубила 15% от капацитета си за да измине 433 000 км, знаеш ли още колко каране има докато дойде време за смяна на батерията? Също така тази батерия е имала осем години без ограничения в пробега пълна гаранция. Ако този американец беше навъртял 800 хиляди километра щеше да му е без пари плюс вероятно смяна на нова батерия.
  • #10
    Тинтири-минтири ( преди 10 месеца )
    Нещо не разбрах 0а лева за тока?!!... дори да платиш 60 000 за горивото (всъщност за служебен ще е 50 000 след възстановяване на ДДС) разликата до 120 е стойността на ДВГ автомобила с дебел артък. На ЕЛ ще му остане и по-ниската себестойност освен платеното за зареждане. Ако 40% от зареждането е вечер минимум 14 ст, (повече за фирма) и 60% на 70 ст от чарджер имаме средна цена от над 40 ст - за тези 400 хил км при само 20 кВ/100 са още 30 и кусур хиляди разход за ел - скромни 100+ бона разлика
  • #9
    Пешо ( преди 10 месеца )
    Повечето, които хейтят ел.автомобилите никога не са се докосвали до такъв, а за шофиране да не говори. Аз нямам проблем да кара ел. автомобил, а съм сигурен, че и други хора биха преминали към такъв, въпроса е, че имат още до усъвършенстване, като поне реален пробег 800км приближел но колкото един резервоар на кола с двигател и разбира се изграждане достатъчно зарядно станции, както са бензиностанциите и не на последно място цената на електромобил трябва да е по-достъпна.
  • #8
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    До 6. Че какво лошо виждаш в пробега? Чисто новият електромобил на toyota изминава горе-долу толкова, а на всичко отгоре се зарежда по-бавно от Теслата, ако въобще има къде да зареди. Колко ли ще е нейния пробег след 10 години, ако изкара толкова?
fallback
Последни