"И макар вестниците да наричаха убийството „престъплението на века“, Гоулдман знаеше, че бяха едва в 1906 и до края на века оставаха още деветдесет и четири години", писа Е. Л. Доктороу в шедьовъра си "Рагтайм". Горе-долу в същата ситуация сме и ние: от ХХI век е изминала по-малко от една четвърт. Но това не спира неуморните шегаджии от Top Gear да правят свой списък на най-големите автомобилни издънки на столетието. Запазвайки едно наум за оставащите 76 години до края на века, решихме да подберем 25-те най-любопитни сред тях.
25 от най-големите издънки на ХХI век (ГАЛЕРИЯ):
Nissan Pulsar
Решението на Nissan да опита да завладее Европа със създаден само за тукашния пазар хечбек през 2014 може да се обясни само с остра амнезия. Компактният хечбек действително бе доминиращият вид по европейските пътища - но само до 2006, когато лавината на кросоувърите бе стартирана от... Nissan Qashqai.
Когато го тествахме, Pulsar ни се стори автомобил с прилично поведение, икономичен дизелов двигател и необикновено много пространство за пътниците на задния ред. Но тези качества не успяха да компенсират невероятната, смазваща скука, лъхаща от външния му вид. Както казват от Top Gear, на този фон дори състезанието за канавка на годината може да има развлекателни достойнства.
Решението на Nissan да опита да завладее Европа със създаден само за тукашния пазар хечбек през 2014 може да се обясни само с остра амнезия. Компактният хечбек действително бе доминиращият вид по европейските пътища - но само до 2006, когато лавината на кросоувърите бе стартирана от... Nissan Qashqai.
Когато го тествахме, Pulsar ни се стори автомобил с прилично поведение, икономичен дизелов двигател и необикновено много пространство за пътниците на задния ред. Но тези качества не успяха да компенсират невероятната, смазваща скука, лъхаща от външния му вид. Както казват от Top Gear, на този фон дори състезанието за канавка на годината може да има развлекателни достойнства.