"И макар вестниците да наричаха убийството „престъплението на века“, Гоулдман знаеше, че бяха едва в 1906 и до края на века оставаха още деветдесет и четири години", писа Е. Л. Доктороу в шедьовъра си "Рагтайм". Горе-долу в същата ситуация сме и ние: от ХХI век е изминала по-малко от една четвърт. Но това не спира неуморните шегаджии от Top Gear да правят свой списък на най-големите автомобилни издънки на столетието. Запазвайки едно наум за оставащите 76 години до края на века, решихме да подберем 25-те най-любопитни сред тях.
25 от най-големите издънки на ХХI век (ГАЛЕРИЯ):
Peugeot 1007
Не знаем къде в класацията на най-добрите бизнес идеи трябва да разположим тази: да се вземе една опростена, лека, достъпна и практична градска кола, и да се направи баснословно тежка, скъпа, усложнена и непрактична. Но сме почти сигурни, че няма да е в Топ 1000.
Оригиналният замисъл на Peugeot не беше лош: замяната на нормалните врати с плъзгащи би трябвало да опрости живота на шофьорите в претъпканите градове. Но изпълнението не беше чак толкова добро: механизмът на въпросните врати даваше на Peugeot 1007 тежестта на средноголяма неутронна звезда. Изцяло не по силите на моторчетата със стартова мощност 68 конски сили.
Не знаем къде в класацията на най-добрите бизнес идеи трябва да разположим тази: да се вземе една опростена, лека, достъпна и практична градска кола, и да се направи баснословно тежка, скъпа, усложнена и непрактична. Но сме почти сигурни, че няма да е в Топ 1000.
Оригиналният замисъл на Peugeot не беше лош: замяната на нормалните врати с плъзгащи би трябвало да опрости живота на шофьорите в претъпканите градове. Но изпълнението не беше чак толкова добро: механизмът на въпросните врати даваше на Peugeot 1007 тежестта на средноголяма неутронна звезда. Изцяло не по силите на моторчетата със стартова мощност 68 конски сили.