С дизайн, който озадачава мнозина, наскоро пуснатият в продажба електрически пикап на Tesla Cybertruck със сигурност не е превозно средство за интроверти. Неговите остри линии и ъглови детайли не оставят съмнение относно това, което виждате, но за някои това може да не е първият път, когато се сблъскват с подобна форма на пътя.
Въпреки че като размери Formigao отстъпва значително на Cybertruck, цялостната форма на двата пикапа е изненадващо сходна. Formigao има почти плоска предна част, където капакът и предното стъкло изглеждат като поставени в една равнина. Гнездата на колелата са приблизително с еднаква форма и при двете превозни средства, въпреки че това не е уникален за тях дизайн, тъй като това е често срещан знак сред квадратните превозни средства от 80-те години. Но сходната обща естетика и фактът, че и двете превозни средства са пикапи, наистина можете да наречете Formigao далечен предшественик на актуалния електрически пикап.
Ако Formigao беше малко по-голям, с по-просторна кабина, която може да побере два реда седалки, щяхме да определим приликата му с Cybertruck като необичайна. Но тъй като става въпрос за толкова малък пикап с единична кабина, той изглежда като играчка в сравнение с модела на Tesla. Renha Formigao има дизайн, който го отличава като уникално и различно превозно средство, а интериорът му е значително по-престижен от това, което бихте видели в Volkswagen Beetle в тези години. Вътре има спортно изглеждащи кожени седалки и малък трилъчев волан с дебели рамки, който приляга повече на рали автомобил от група B.
Колата предлага скромна производителност, като нейният 1,6-литров двигател е разположен отзад по подобие на Beetle. С мощност от едва 58 конски сили, Formigao все пак предлага известна производителност благодарение на малкото си тегло от едва 756 килограма. В същото време колата може да превозва товари до 650 килограма.
Въпреки скромните си размери Formigao си остава интересна страница от историята на автомобилния дизайн.