fallback

50-те най-скъпи автомобила в света

Три от четирите лидера в тази класация са на една и съща марка

Времената никога не са били толкова добри за пазара на свръхскъпи автомобили: през последното десетилетие рекордът за най-висока цена бе подобрен множество пъти. В тази справка на Motor1 за най-скъпите коли в историята се разглеждат само продажбите на нови модели, без да се включват класическите Ferrari от 60-те, Mercedes от 50-те или Bugatti от 30-те.          Най-скъпите нови автомобили в света (ГАЛЕРИЯ):

       

 

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Тоя Solus McLaren атмосферен е най добре за парите си.
  • #10
    До 6 ( преди 10 месеца )
    Чисти и пресни класации: Tesla измести Dacia от дъното на листата на T
  • #9
    до 6 ( преди 10 месеца )
    Има три сервизни акции за този дефект в Китай, разследване на NHTSA в щатите, разследване на Reuters на база вътрешни документи, и съдебна процедура, задействана от норвежкото правителство миналата седмица. Но щом някакъв авторитет с тримесечен глокс по QA зад гърба си казва, че няма такова нещо, естествено, ще му повярваме
  • #8
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Ако всичко опираше до 0-100, тогава откатко има Тесла, никой нямаше да погледне друго. Ама на - за миналата година Модел S + X са продали общо 65к бройки (и колко от тях реално са Плейд-ове) - колкото Порше само в Европа.
  • #7
    До 6 ( преди 10 месеца )
    Всъщност четейки доста класации и статии (включително и една от тук от онзи ден), виждам, че всъщност това е от главните проблеми :/. Може и да греша де, позовавам се на данни.
  • #6
    PLAID ( преди 10 месеца )
    #5 от 2005-2006-та откакто VP-тата (valuation prototype) на първия Roadster въртяха километри, счупена полуоска не съм видял. Принципно наясно ли си какво всъщност значи "полуоска" как изглежда и какво върши?
  • #5
    Do 4 ( преди 10 месеца )
    Другарю, ускорението ли е това, което единствено ти носи удоволствие от шофирането? Прочете ли тази последната статия за Tesla? Май качеството им е ниско, пък някои "пропуски" са си опасни. Бих предпочел перфектното качество на материалите, прекрасен звук и липса на тревожност от счупени полуоски(най-честото оплакване от теслите). Моето лично мнение е, че също поведението в завои, самата класа, окачване, спиране, са много по-важни от ускорението на безшумния компютър. Всеки си има преференции :)
  • #4
    анонимен ( преди 10 месеца )
    И от всичките тия супер коли, болиди молиди и лимузини нито една не ускорява колкото Тесла Модел S. Това е доказателство че тия коли се правят за празноглавци с много пари.
  • #3
    До 1 ( преди 10 месеца )
    Има даже шимпанзета, научени да ползват Гугъл. Но очевидно не и рустикални бг павиани
  • #2
    Живанши ( преди 10 месеца )
    Едно време въобще нямаше такива коли. Най-скъпата кола беше CLK-GTR и това беше кола която се продаваше колкото да запълни изискванията на FIA. 2,5 милиона долара струваше в днешни пари. Сега е някакъв разврат. Всякви барали по над 3-4 милиона... Пример - Pagani Zonda струваше 350 хил долара (500 хиляди с инфлация) като нова, сега Hauyra и искат по 3 милиона долара на ново.... Арабелите унищожиха пазара и се продават утра надценени ламарини.
fallback
Последни