fallback

Скандал: Tesla от години криела за дефектни части и обвинявала клиентите

Откачащи се колела, пропадащо окачване, блокирали волани: разследване на Reuters разкрива шокиращия мащаб на проблемите

Ръководителите на Tesla с години са обвинявали клиентите за повреди, за които отлично са знаели, че са по вина на нискокачествени и дефектни компоненти, разкри мащабно разследване на агенция Reuters. Става дума за шокиращо масови явления като откачащи се в движение колела, чупещи се оси при ускорение и разпадащо се окачване при автомобили с нищожен пробег.          В сервизния доклад на Tesla за този автомобил пише, че колелото се откачило без външна причина при скорост почти 100 км/ч, твърди Reuters                 Шрейанш Джаин от Кеймбридж във Великобритания си купил нова Model Y през март тази година. На другата сутрин, докато карал тригодишната си дъщеря на детска градина, при един завой в квартална уличка цялото предно окачване на автомобила рухнало. Колата била на едва 180 километра пробег. В сервиза на Tesla ремонтът отнел 40 часа труд и струвал еквивалента на 14,000 щатски долара. Компанията отказала да го покрие гаранционно, обвинявайки шофьора, че "преди това" е причинил повреди на окачването.

На базата на проучени документи от самата Tesla Reuters твърди, че "десетки хиляди" клиенти на компанията са имали подобно преживяване със сериозни повреди по окачването или кормилната уредба. Хроничните дефекти се простират поне 7 години назад във времето и засягат всички основни пазари на марката - в Европа, Северна Америка и Китай. Журналистите от агенцията са разговаряли и с десетки клиенти, както и с деветима бивши мениджъри в Tesla и сервизни техници.          Основните моменти от разследването на Reuters (ГАЛЕРИЯ):

       

 

fallback
  • #5
    MythBuster ( преди 4 месеца )
    До 4. Да не твърдиш че качеството на производство на Тесла е на високо ниво? Недей че ще ти се смеят и собствениците на Тесла, които съзнателно са направили този компромис заради други предимства на автомобила. Самият факт, че заради липсата на дилъри трябва да си огледаш при приемане чисто новият автомобил, да опишеш всички забележки и още преди да си подписал документите за приемане на автомобила вече да имаш насрочено посещение за сервиз за отстраняване на забележки, говори достатъчно!
  • #4
    бъчваря ( преди 4 месеца )
    Не е въпросът дали Байдън чупи или не колите, а в това, че сега излиза тая статия или псевдоразследване. Какво е това разследване, което твърди, че имало таен екип да замазва положението. Ами дайте доказателства, всеки може да напише какео ли не срещу някой и да го публикува. Изобщо не съм привърженик на Тесла и ел.мобилите, но се дразня от подобни неолиберални поръчкови "разследвания", целящи да очернят някой или някоя фирма.
  • #3
    анонимен ( преди 4 месеца )
    така е, байдън ходи и им чупи полуоските на хората нощем, тая гад
  • #2
    бъчваря ( преди 4 месеца )
    Идват избори, Байдън и либералите тръгнаха да губят заради прростотиите си, а Мъск е твърд републиканец. Това е причината за това разследване, не си мислете друго. Те затова му забраняват и ракетите. Чакайте да минат изборите в САЩ догодина и всичко ще се оправи :)
  • #1
    MythBuster ( преди 4 месеца )
    Да изпреваря хейтърите които ще ме препишат чужди думи и да припомня своите .....Никой никога не е твърдял, автомобилите на Тесла са качествени. Техните качества не са в детайлите, а са в техническите характеристики на задвижващата част.Така ще е в следващите 5 години, докато търсенето е повече от предлагането. Ще се набляга на количество, а не на качество.Който е очаквал нещо различно, е просто един мечтател утопист.
fallback
Последни