fallback

Скандал: Tesla от години криела за дефектни части и обвинявала клиентите

Откачащи се колела, пропадащо окачване, блокирали волани: разследване на Reuters разкрива шокиращия мащаб на проблемите

Ръководителите на Tesla с години са обвинявали клиентите за повреди, за които отлично са знаели, че са по вина на нискокачествени и дефектни компоненти, разкри мащабно разследване на агенция Reuters. Става дума за шокиращо масови явления като откачащи се в движение колела, чупещи се оси при ускорение и разпадащо се окачване при автомобили с нищожен пробег.          В сервизния доклад на Tesla за този автомобил пише, че колелото се откачило без външна причина при скорост почти 100 км/ч, твърди Reuters                 Шрейанш Джаин от Кеймбридж във Великобритания си купил нова Model Y през март тази година. На другата сутрин, докато карал тригодишната си дъщеря на детска градина, при един завой в квартална уличка цялото предно окачване на автомобила рухнало. Колата била на едва 180 километра пробег. В сервиза на Tesla ремонтът отнел 40 часа труд и струвал еквивалента на 14,000 щатски долара. Компанията отказала да го покрие гаранционно, обвинявайки шофьора, че "преди това" е причинил повреди на окачването.

На базата на проучени документи от самата Tesla Reuters твърди, че "десетки хиляди" клиенти на компанията са имали подобно преживяване със сериозни повреди по окачването или кормилната уредба. Хроничните дефекти се простират поне 7 години назад във времето и засягат всички основни пазари на марката - в Европа, Северна Америка и Китай. Журналистите от агенцията са разговаряли и с десетки клиенти, както и с деветима бивши мениджъри в Tesla и сервизни техници.          Основните моменти от разследването на Reuters (ГАЛЕРИЯ):

       

 

fallback
  • #35
    РУК ( преди 10 месеца )
    Едно трябва да ви стане ясно на теслазомбитата,повечето от които се изпокриха вече!Един ***,колкото повече се продава,толкова повече лъсва,че е ***.Ако в началото се купува от фенове които са склонни да приемат всички недостатъци,после от такива които ги е срам да си кажат,че са се прецакали,то в един момент този *** стига до хора които не им дреме да си кажат истината. Това, че се пълни с тесли на по няколко месеца на пазара втора ръка говори достатъчно!
  • #34
    РУК ( преди 10 месеца )
    Митичен,под всяка статия за Тесла обясняваше как цената на акциите им била доказателство за технологичното им превъзходство и т.н. т.н.И как другите били години назад и нам си кво. технологично производство не е само батерия и софтуер! Като ги сложиш на криви полуоски и чупливи носачи, пак си е ***!Обясняваше и как най сетни си карал телса и колко яка кола била и как за стотни от секундата си минал ТИР. Нещо много си заразил от тия солари,взел си като слънчоглед да се въртиш по слънцето
  • #33
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    По Коледа наистина стават чудеса " "Митичния ще ме предаде 24 пъти за 6 дни" - а то виж какво било! :-) :-) :-) Човека визионер, пророк! " От любопитство погледнах кога за първи път съм написал това мнение и се оказа, че е на .... 15:56ч на 29 Ноември. Точно 24 дни. Очевидно е пророк човека, за разлика от тебе .Твърдете, че само от седмица съм си извъртял мнението срещу Тесла, защото.... не ми били харесвали мненията хората. Ти да видиш! Сякаш някога ми е пукало за това. На пророците не ни пука!
  • #32
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    РУК, ще прогледнеш и ти! Не случайно държах да ми отговориш какво съм променил в твърденията си през "последните 24 дни". Например "Никой никога не е твърдял, че автомобилите на Тесла са качествени. Техните качества не са в детайлите, а са в техническите характеристики на задвижващата част.Така ще е в следващите 5 години, докато търсенето е повече от предлагането. Ще се набляга на количество, а не на качество.Който е очаквал нещо различно, е просто един мечтател утопист." Кога ли съм го казал?
  • #31
    Лудория ( преди 10 месеца )
    И да спомена - Тойота си призна и дори спря модела, ама има модели и може да си произвежда. То Тесла ако спре лошите модели, ще има само supercharger-и за другите марки. Което пак не е лошо...
  • #30
    Лудория ( преди 10 месеца )
    Обаче аз имам добра памет и всички фенове на Тесла се скъсваха да пишат за падналите колела на Тойота. Пък то - било от опит с Тесла, ама не било популярно. Ако другата им теза, че Тойота плаща на медиите, за да плюят електрокарите, пък как са пропуснали толкова тъпотии направени от Тесла?! Нима ако знаеха, щяха да си траят жълтурите? И си спомням как един коментатор обясняваше колко е велика Тесла, защото през въздуха се обновявала?! Е как по въздиха са сменили толкова много ходова част се чудя
  • #29
    РУК ( преди 10 месеца )
    Митичен? Отрече ли се от сатаната?! Отрече ли се от сатаната?! Отречели се от сатаната?! :-) :-) :-) :-) :-) Чудих се какво значи туита на Мъск от преди седмици - "Митичния ще ме предаде 24 пъти за 6 дни" - а то виж какво било! :-) :-) :-) Човека визионер, пророк! А ти - предател, изменник, дизелджия! Срамота!
  • #28
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    "Анонимен ( преди 1 час )МитЕ,нещо пак врътна ду *** то.." Понякога се чудя дали имате проблем с паметта, дали всичко се дължи на функционалната неграмотност заради която разбирате всичко, което пиша точно на обратно, дали си е чисто заяждане като твърдите че казвам точно обратното на това което съм казал или е всичко това в комплект? Тези неща винаги съм ги твърдял и са записани черно на бяло. Всеки с достъп до Интернет може да ти ги провери.
  • #27
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    Шваба, едното какво пречи на другото? Каква партенка? От години ви повтарям както едното така и другото, защото едното не изключва другото. Точно обратното. Когато продажбите на Тесла забуксуват, вие повтарям че има много лостове за да ги вдигнат. Един от лостовете е точно повишаване на качеството и на доверието към марката. Досега както виждаш продажбите се вдигаха въпреки лошото качество, въпреки високата цена, която за 2022 година беше вдигната 14 пъти, въпреки липсата на реклама и представи
  • #26
    Швабен зи каскен ( преди 10 месеца )
    Ха-ха, Тесльо, а какво стана с партенката за 20 милиона годишно към 2030? Или си представяш че дотогава ще "оправят" качеството, нещо което не-японските компании не могат да направят за 90 години?
fallback
Последни