fallback

Volkswagen обяви най-големия план за спестявания в историята си

Въпреки това, компанията ще поеме субсидиите за електромобили на клиентите си, които германските власти спряха

Германският производител Volkswagen обяви, че е постигнал споразумение за „най-всеобхватния" план за спестявания в историята си. Той ще засегне основните марки в концерна, като предвижда разходите са персонал да бъдат намалени с 20%, без обаче да има принудителни съкращения на служители, предава DPA. Очаква се предприетите мерки да увеличат печалбата на концерна с 4 млрд евро още през следващата година, като ръководството се надява постъпленията са нараснат до 10 млрд евро през 2026 г.

Главният изпълнителен директор на основната марка Volkswagen - Томас Шефер, обяви плановете да спестявания през лятото след дълги преговори с работническия съвет на компанията. Според неговия председател - Даниела Кавало, постигнатото споразумение ще укрепи конкурентоспособността в дългосрочен план, без да нанася едностранна вреда на служителите.

Кавало допълни, че съкращение на заплати не се предвиждан, а по-голямата част от спестяванията ще са в области, които не са пряко свързани с персонала. В допълнение към материалните и фиксирани разходи, планът ще обхване продажбите и продуктовото развитие, като времето за разработване на нови модели ще бъде намалено до 36 месеца.

В същото време Volkswagen обяви, че ще плати субсидията на всички клиенти, отговарящи на условията за покупка на електромобил, като те трябва да са направили поръчката си до 15 декември. Това заявление на компания дойде само часове, след като германското правителство прекрати бонусите за електрифицирани превозни средства.

Решението на концерна ще важи за частни клиенти в Германия, които са поръчали отговарящо на условията превозно средство от серията ID преди 15 декември. Електромобилите, доставени и регистрирани тази година, ще получат пълната субсидия до 6750 евро. Регистрираните между 1 януари и 31 март превозни средства ще получат 4500 евро, в съответствие с намалената субсидия, предлагана по държавната схема, преди тя да бъде премахната като част от ревизирания бюджет за 2024 г., добавят от Volkswagen.

В понеделник концернът Stellantis също обяви, че ще финансира пълната субсидия за електромобили до 31 декември, след което ще предложи намалена субсидия за клиенти, които регистрират превозните си средства до 29 февруари.

fallback
  • #7
    Швабен зи каскен ( преди 10 месеца )
    Ха-ха-ха, функционално грамотния, погледа ти върху реалността е като на кон с капаци! Верният отговор на въпоса ти е - досега са влизали, отсега сега вече не влизат.
  • #6
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    "Специално за Тесльо: ето как всички субсидии на практика се ОЗОВАВАТ В ДЖОБА НА ПРОИЗВОДИТЕЛИТЕ. Следващия път като запееш дитирамбите за спестяванията на Тесла, да е ясно откъде са дошли." Функционалната неграмотност отново не прощава? Също така за вас не съществува знак минус. Ако ти си продавач и правиш 6750 евро отстъпка тези пари влизат или излизат от джоба ти
  • #5
    Грета Тунберг ( преди 10 месеца )
    До долния.Обърни се към моето гадже MythBuster,има нужда.
  • #4
    анонимен ( преди 10 месеца )
    До 4 Не. Трюдо и Рюте са по-добри!
  • #3
    анонимен ( преди 10 месеца )
    До 1 - Братле .. кротни се малко.
  • #2
    Швабен зи каскен ( преди 10 месеца )
    "Volkswagen обяви, че ще плати субсидията на всички клиенти, отговарящи на .." Специално за Тесльо: ето как всички субсидии на практика се озовават в джоба на производителите. Следващия път като запееш дитирамбите за спестяванията на Тесла, да е ясно откъде са дошли.
  • #1
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Последни мъки за измамниците от ФВ погубили стотици хиляди с отровния си дизел!
fallback
Последни