fallback

Nio ще предложи две марки евтини електромобили в Европа

Единият от двата бранда на китайския гигант ще се появи през 2025 година

Китайската автомобилна компания Nio ще пусне на пазара в Европа първите електрически предложения от своята по-достъпна марка Firefly една година по-рано от първоначално обявеното - през 2025 г. Друга неназована марка на Nio, която ще предлага още по-евтини електромобили, ще дебютира на европейския пазар след 2025 г., споделя президентът на компанията Лихун Цин.         Той не предоставя подробности относно цените на планираните за продажба в региона превозни средства.

По думите му първият автомобил Firefly ще дебютира в Европа през третото тримесечие на 2025 г.

През 2021 г. Nio за първи път съобщи, че ще се разшири на масовия пазар с по-достъпни превозни средства, залагайки на подмарката Alps. В началото на тази година компанията заяви, че ще добави още един бранд – Firefly, който се намира в етап на разработка и който е фокусиран основно върху европейските потребители.

Напливът от китайски електрически модели в Европа се засилва, тъй като търсенето в Китай се охлажда, докато местните марки трябва да се борят с притискащия ги свръхкапацитет при производството. Те разполагат с ценово предимство пред европейските си конкуренти, които по-бавно електрифицират своята продуктова гама и не разполагат с подобен контрол върху веригата на доставки.

Nio, чиито модели в момента се конкурират в Китай с електромобили, предлагани от производители от премиум сегмента като BMW и Mercedes-Benz, страда от липса на рентабилност на фона на продължаващата ценова война, започната от Tesla в края на миналата година.

Компанията съкрати 10% от работниците си, като обмисля отделяне на звена като бизнеса ѝ за производство на батерии. Тя се стреми да създаде партньорства за подпомагане на финансирането на начинания като смяната на батерии - технология, която все още не се е разширила в мащаб.

Партньорствата –с Geely  и държавната Changan Automobile – включват инициативи като изграждането на нов вид батерия и архитектура, информира Цин.

fallback
  • #4
    РУК ( преди 11 месеца )
    Тинтири, за жител на територия която разчита основно на евро фондове, крадене от тях и контрабанда и трафик към ЕС, доста мазохистично разсъждаваш! Ще изнасяш пак доматени консерви и дочени *** за СССР ли?Иначе НИО имат страхотни коли. Но яко затънаха с разходите и производството.Незнам дали ще успеят да изплуват.Имат нормални име и приличен дизайн насочени към европейския пазар,но определено нещата не вървят по план им,а с размиването с още две марки,ептен ще я окашат!
  • #3
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Всъщност в Нио работят супер, ама супер много германци. И не знам какво се радваш, защото със залеза на германското автомобилостроене, Европа ще закъса още повече, а това значи, че и нашата кoчин@ съвсем.
  • #2
    анонимен ( преди 11 месеца )
    С края на дизела идва и краят на немското автомобилостроене!
  • #1
    Тинтири-минтири ( преди 11 месеца )
    Чудесно! Смятам новината за много добра! Фашистка Европа не заслужава друго освен тотален икономически срив! Глада е най-добрия учител и когато огладнее ще поумнее и ще се върне към нормалното!
fallback
Последни