fallback

Още два нови модела получиха нула на краш-тестове

Вижте защо MG 5 и Mahindra Scorpio бяха обявени за „опасни“ (ВИДЕО)

Доскоро единственият модел, която някога беше получавал нула на тестовете на безопасност на ANCAP (австралийската програма за оценяване на сигурността на нови автомобили), беше Mitsubishi Express през 2021 г. Сега към него се присъединяват още две превозни средства - MG 5 и Mahindra Scorpio, които също се провалиха на изпитанията.

Двата модела получиха нула звезди, тоест те са опасни за возещите се в тях. Базовото ниво на седана MG 5 не разполага дори с обтегачи на предпазните колани. Дори по-скъпите версии не разполагат с наблюдение на мъртвата зона и асистент за поддържане на лентата, а намесата на системата за аварийно спиране е ограничена.

Тези недостатъци бяха отразени в оценките и седанът отбеляза само 37% в категорията за защита на възрастни пътници и 58% за защита на деца. MG 5 получи 42% за защита на пешеходците и само 13% за асистент за безопасност.

Що се отнася до Mahindra Scorpio, този SUV с каросерия на рама също не се представи по-добре. ANCAP му даде 44% за защита на възрастни и 80% за защита на деца. Защитата на пешеходците е оценена на 23%, докато асистентите за безопасност получават 0.

Интересното е, че само преди година Mahindra Scorpio получи оценка от пет звезди от Global NCAP. Причината е в различния подход на двете организации. Глобалният NCAP дава приоритет на безопасността при катастрофа, докато ANCAP залага на активната безопасност за предотвратяване на злополука.

Главният изпълнителен директор на ANCAP - Карла Хорвег, коментира, че както MG, така и Mahindra са „преценили погрешно очакванията за безопасност на днешните потребители. Това е ярко напомняне, че не всички автомобили предлагат същото ниво на безопасност - дори когато това са чисто нови модели."

fallback
  • #6
    Лудория ( преди 11 месеца )
    Cybertruck няма да покрие европейските изисвания за безопасност, но тези, които са издадени от законодателите и са задължителни. Примерно да имаш оранжеви мигачи, а не червени (това показва колко са слаби нашите проверяващи) и тем подобни. Това за мигачите ми хрумна на прима виста, но си има изиксвания. А различните организация, които са решили да си правят експерименти като онези с лосовия тест или тези по-горе, са създадени по инициатива на някой си. Примерно аз мога да създам организация...
  • #5
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    "Лудория ( преди 18 минути )Дам, защото покриват съответните изисквания." В такъв случай Какъв беше всичкият този рев, че пикапа на Тесла нямало да покрие тези тестове и затова нямало да му разрешат регистрацията? Според мен би трябвало тези тестове да се правят преди един автомобил да получи в необходимите разрешителни и наистина да не му ги дават, ако не ги покрива поне минимално. Това е като първо да продадеш лека картечница на някой луд и да му кажеш до няколко месеца да донесе психотест.
  • #4
    Ха ха ( преди 11 месеца )
    Тези тестове са такава смешка и пълен субективизъм,че коментара е излишен!
  • #3
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Опа. Единственият китайски автомобил, който се продава добре в Европа, се оказа картонена кутия. Да кажем, че съм наполовина изненадан.
  • #2
    Лудория ( преди 11 месеца )
    Дам, защото покриват съответните изисквания. Тези тестове за да добавиш още причини защо е хубав автомобила ти... или конглокентите да успеят да покажат колко ти е лош автомобила.
  • #1
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    Да разбирам ли, че въпреки че тези автомобили са получили 0 точки на тестовете за безопасност, все пак могат да се движат по улиците?
fallback
Последни