IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ferrari приема нов подход за защита на имиджа си

Италианците ще награждават тези, която ги информират за фалшиви стоки на марката

Италианската марка суперавтомобили Ferrari ще възнаграждава хората при споделяне на информация за стоки, които са фалшиви или нарушават търговските права на компанията.
 
 
Ferrari
 
 
Ferrari стартира специална нова схема в опит да защити имиджа си. Това включва изпращане на подаръци до всеки клиенти, който предостави информация за продукт, който хвърля сянка върху реномето на марката.

Компанията стартира и уебстраница, на която всеки потребител може да докладва за фалшиви продукти. Клиентите трябва да изпратят онлайн формуляр, след което Ferrari „ще проведе задълбочено разследване, за да потвърди истинността на информацията“.

Ако журналист предупреди марката за подобни нарушения, без тя да е имала преди това подобна информация, първият също подлежи на възнаграждение. От Ferrari обаче мълчат относно вида на подаръка, както и неговата стойност.

Ако докладваната нередност бъде одобрена от компанията, потребителят ще получи известие от ръководството за успешно уведомление, което ще бъде последвано от доставката на подаръка в рамките на 60 дни. Ако не бъде изпратено известие в рамките на 60-дневния прозорец, докладът ще се счита за невалиден.

Когато изпраща доклад за нередност, потребителят трябва да предостави личните си данни, описание на фалшивата част и снимки.

Това не е първият път, когато Ferrari яростно защитава имиджа своята марка. Известно е, че италианската компания постави в чернен списък редица знаменитости, на които сега им е забранено да купуват нейни продукти.

Джъстин Бийбър, Ким Кардашиян и 50 Cent са сред звездите, които се озоваха в черния списък на компанията заради прекомерно персонализиране.

Ferrari отхвърля и боядисването на нейните суперавтомобили в розово.

„Наистина отхвърляме розовия цвят на екстериора“, изтъква бившият президент и главен изпълнителен директор на Ferrari за Австралия и Океания Хърбърт Аплерот, добавяйки: „Разбира се, можете да боядисате колата си в розово, след като сте я купили, но никога няма да получите розова кола от нас, защото не е в съответствие с духа на нашата марка и нашите стандарти“.


0 от 500
  • #3
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Некакъв ( преди 11 месеца )
    Не искат да продават розови ферарита! Сега лгтб тата ще им скочат.
  • #2
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Пропов ( преди 11 месеца )
    Изправеното конче буквално изкопирано е емблема или част от емблема на доста фирми и търговски марки. Даже във Варна супер популярната М - Сат на *** , също техните заведения Мустанг бяха окичени с кончето. Имаше и някви Супермаркети и маса транспортни фирми... Ама дали още съществуват, аз отдавна съм далече далече, но ви давам козове ;-)
  • #1
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    В Италия е пълно с фейк Ферари стоки.