fallback

Lada обнови един от основните си двигатели

Модернизацията на 1,8-литровия мотор е решила големия му проблем - разхода на масло

Руският производител АвтоВАЗ показа актуализирана версия на 1,8-литровия си двигател. Досега той се поставяше на моделите Vesta и X-Ray, но през 2022 г. производството му беше спряно поради недостиг на вносни компоненти.

Модернизирана версия на двигателя носи името 1.8 Evo. В допълнение към подмяната на част от компонентите, са направени промени в конструкцията, които подобряват надеждността на агрегата. Според представители на АвтоВАЗ подобренията са решили основния проблем на мотора, а именно - големият разход на масло.

В допълнение, двигателят получава нова форма на буталата, която избягва сблъсъци с клапаните, в случай че последните останат неприбрани поради внезапно скъсване на ангренажния ремък. Общо двигателят има 25 нови или модифицирани части.

Мощността на силовия агрегат не се е променила и е 122 к.с. Предполага се, че неговата форсирана версия скоро ще се появи за автомобили от подразделението Lada Sport. Преди това такъв агрегат за Vesta Sport произвеждаше 145 к.с. Моторът ще се поставя и на моделите от семейството Lad Niva.

Новият двигател е предназначен за Lada Vesta и ще се комбинира с два вида чуждестранни трансмисии. Това са CVT, както и нова механична скоростна кутия с два съединителя. Преди това 1.8 се предлагаше с руска петстепенна скоростна кутия.

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 4 месеца )
    До 6 както се казва картинката е илюстративна.
  • #8
    анонимен ( преди 4 месеца )
    До 4 това са легла за клапаните в случай,че се скъса ангренажния ремък,защото след това следва пълен ремонт,а така само смяна на ремъка.
  • #7
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Валерко дай пример за намеранта работа на българския автомобил или такъв просто няма щото *** съдрани бълкански не могат да убодат пес отзад.
  • #6
    topper ( преди 4 месеца )
    това не е бутало на лада а на спортен автомобил
  • #5
    Батко ( преди 4 месеца )
    Буталата не са това , което бяха
  • #4
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Не знаех че буталата са се превърнали в това от снимката.
  • #3
    Валери ( преди 4 месеца )
    Лада = Загубена работа
  • #2
    Последния Софиянец ( преди 4 месеца )
    Лада били направили нещо :):):)
  • #1
    Алекс ( преди 4 месеца )
    LADA 1.8 Evo маслояд.Вместо да направят нов двигател,чебурашките както обикновено тръгнаха по мързеливия път.Използваха блока от 1.6 двигателя и само увеличиха хода на буталото.В резултат се получи маслоядна ламя.Sport и 145 к.с.-жалка история.
fallback
Последни