Италианският производител на суперколи Pagani Automobili показа на видео процеса на сглобяване на V12 двигателя от Mercedes-AMG, чиито различни версии се поставят на моделите на италианската марка.
Очевидно този конкретен агрегат е предназначен за новото купе Utopia - описанието към видеото отбелязва, че само един майстор е отговорен за ръчното сглобяване на всеки такъв мотор за най-новия модел на марката.
Видеото показва работата на Михаел Кюблер - един от главните механици на Mercedes-AMG. Преди да се съсредоточи върху сглобяването на двигатели за Pagani, той ги прави същото за най-добрите спортни коли от Афалтербах - S 65, SL 65, CL 65, както и за редица специални модели и луксозни Mercedes-Maybach, също използващи V12.
Във видеото, което продължава по-малко от две минути, можете да видите, че специалистът всъщност свързва всички компоненти на ръка и дори сам затяга задвижващия агрегат.
Компанията на Хорацио Пагани използва двигатели на Mercedes от пускането на първия модел - Zonda C12 през 1999 г., тоест почти четвърт век. Повечето от тях са със стандартен за германския производител обем от 6,0 литра. Има обаче и мотори с обем 7,0 и 7,3 литра, а за предназначената за каране на писта Huayra R беше разработен почти от нулата аспирирант двигател, в чиято създаване участва компанията HWA AG.