IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Dacia Duster няма да става електрическа поне още 7 години

Румънската марка ще продължава развитието на модели с ДВГ, докогато може, обяви шефът й

Попитан от Autocar как и кога Dacia Duster ще премине към чисто електрическо задвижване, главният изпълнителен директор на марката Денис Льо Вот просто отговори: „Не знам.“ Той обясни, че подобни решения са все още далече, като се има предвид, че новият Duster вероятно ще остане в продажба през следващите осем години. Нещо повече, той вярва, че до около 2032 г. ще има достатъчно „място“ на пазара, за да може Duster да остане „предимно базиран на ДВГ“.


Dacia


Льо Вот каза: "Renault върви бързо и масово към електрификацията на автомобилите. Dacia също върви, разбира се, защото знаем финала. Но не става толкова бързо. Dacia предлага алтернатива във всеки един момент на пазара за мобилност.“ Той добави, че двигателите с вътрешно горене са „хлябът и маслото“ на Dacia и марката е „спасителна жилетка“ за Renault Group „в тази несигурна среда“. Това да минеш изцяло на електричество не е състезание. Може би бих могъл да кажа обратното. Просто трябва да сме последователни.

„Декарбонизираме стъпка по стъпка, така че първата е LPG – 10% по-малко въглерод – а втората идва, когато натискът идва и пазарът е взискателен. След това преминаваме към HEV (пълен хибрид).“ Льо Вот добави, че „в даден момент ще завършим напълно електрическия преход“, но това ще зависи от отделните цикли на модела – Sandero трябва да бъде заменен около 2028 г. – и търсенето му идва от международните пазари.


Dacia


„Никой не може да си представи, че ще пуснете автомобил само с ДВГ в Европа, който ще живее между 2028 г. и 2034 г., нали? „В същото време процентите на електрификация биха били далеч от 100, а нашите автомобили се търсят и извън Европа – Турция, Мароко и Северна Африка, Латинска Америка и Индия. Имаме опция да останем двуенергийни, тоест електрическа версия и версия с ДВГ. Ще видим. Имаме време.”

 

0 от 500
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    ще имат все повече потребители, ако продължава тренда останалите да се зеленясват и да електрифицират безумно...
  • #5
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Нямя да стане ел защото нямя кой да купува миксери как с миксере който е 300 км пробег ще се прибереш у дома да те остави на пътя тва не може да стане.Хората не искат да купувяат *** ел глоквета подигравки искаме си двт то
  • #4
    3 rate up comment 1 rate down comment
    raiders ( преди 2 месеца )
    "а нашите автомобили се търсят и извън Европа Турция, Мароко и Северна Африка, Латинска Америка и Индия."Все пазари за хора 2-ра ръка като нас. Тази дачия на газ, 3 цил. и едва 100к.с. ще ме вози безпари поне 5г., да 40к не са малко... ама кво да взема за тези пари?!? Нещо корейско на 1-2г., японска тойота или премиум германски бараглокник А4, 3 или Ц
  • #3
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Като цяло Рено се изгавриха с клиентите си, 1.3 I4 TCe 140 hp MHEV явно им се видя скъп и го замениха с 1.2 I3 TCe 130 hp MHEV.
  • #2
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До 1 като нашата българска ли да заприлича предлагаш? Интересно бъъларник дава акъл на хора които произвеждат,а той освен кафяво сутрин в *** не може да направи.
  • #1
    3 rate up comment 9 rate down comment
    А бе ... ( преди 2 месеца )
    първо да заприлича на кола па тогава! Сега - возило за задръстеняци.