fallback

Блогър посочи предимствата и слабостите на Tesla Cybertruck

Електрическият пикап има огромен багажник, но качеството на сглобката и някои решения разочароват (ВИДЕО)

Американският блогър Маркес Броунли (MKBHD) беше един от първите, които имаха възможност да тестват най-новия електрически пикап Tesla Cybertruck. Той публикува и видео в YouTube с ревю на дългоочаквания нов модел на американския производител.

Първото, на което обръща внимание блогърът, е каросерията на пикапа. Тя е направена от много гладка стомана, която изглежда много ефектно, но в същото време по нея остават отпечатъци от пръсти и е трудно подобно решение да бъде оценено като „практично“.

Блогърът отбеляза, че предимствата на Tesla Cybertruck включват просторен интериор, както и големи багажници. Електрическият пикап има два от тях - огромен заден и допълнителен преден. Cybertruck получава и три вградени контакта – два за 120 волта и един за 240 волта.

Воланът на електрическата кола се върти само на 180 градуса, така че ще отнеме известно време, за да може собствениците да свикнат с него. Още по-неочаквано решение са бутоните за управление на скоростите в основата на задното огледало. Браунли признава, че за първи път вижда подобно нещо.

И това не е единственото нововъведение в арсенала на Cybertruck. За първи път сред моделите на Tesla именно пикапът получи предна камера с широк зрителен ъгъл. Блогърът определя задната видимост като „не много добра“, така че при маневриране задължително трябва да се използва камера. Предното стъкло обаче се оказва необичайно голямо. Плюс това, заради късата предна част на каросерията, пространството точно пред колелата на пикапа е ясно видимо.

Според Браунли, като цяло Cybertruck е подобен на останалата част от гамата на Tesla. Качеството на изработката обаче забележимо разочарова, тъй като има хлабини и празнини между отделните детайли на пикапа.

fallback
  • #12
    MythBuster ( преди 1 година )
    Цитирал съм неграмотния превод на Гугъл преводача , но дори той не превежда нещото описано в статията тук: "Качеството на изработката обаче забележимо разочарова, тъй като има хлабини и празнини между отделните детайли на пикапа." Дали не казва ТОЧНО ОБРАТНОТО?
  • #11
    MythBuster ( преди 1 година )
    7:39Специално този камион, който разглеждаме, всъщност изглежда страхотно. Няма да кажа, че са микронни нива на точност7:46или нещо подобно, но като цяло празнините на панела навсякъде са доста малки, доста равномерни, изглежда наистина добре.
  • #10
    MythBuster ( преди 1 година )
    отколкото е необходимо, за да го накарате да се освободи обратно към детайла7:24на което искате да бъде. Това е нещо сложно. Всичко това означава, че съм виждал куп Cybertrucks, докато съм бил тук7:32и всички те имат малко по-различни нива на пропуски в панела, качеството на изработка като цяло.7:39Специално този камион, който разглеждаме, ВСЪЩНОСТ ИЗГЛЕЖДА СТРАХОТНО. Няма да кажа, че са микронни нива на точност7:46или нещо подобно, но като цяло празнините на панела навсякъде са ...
  • #9
    Джо ( преди 1 година )
    Сега чакаме новия атомен МОСКВИЧ
  • #8
    ТОЗ ( преди 1 година )
    Тва държи на Глок, помпа Мозберг и М16 (има как го стрелят в канала на TESLA), тоз мрънка за лайсни и следи от пръсти.. Много се оженчи народа. Навремето каруцата на деда ти немаше ли луфтове бре?
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Много лъжете. Нищо такова не е казал.
  • #6
    да питам дежурния ни ( преди 1 година )
    откъде да си купя чистачка и гуми за тоз електрически леген??
  • #5
    до 3 ( преди 1 година )
    Естествено, че ще е намалят. Как свалиха цената на Модел S и X с 40 хил. долара? Използват момента, за да кешират възможно най-много пари, но текущата цена не може да осигури устойчиви продажби за след първите 12 месеца. А капацитетът на батерията постепенно ще се покачва, като първия скок ще е в рамките на 1 година, защото Тесла вече работи активно върху третото поколение на 4680 и има много възможности за развитие.
  • #4
    до 2 ( преди 1 година )
    Голямата грешка е да се информираш от тук. В случая съвсем умишлено са пропуснали да кажат, че това е аварийният превключвател. Той е направен да се използва, ако екранът не може да се включи по някаква причина. Ежедневният превключвател е на екрана, откъм шофьора и всъщност е съвсем удобен.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Най-големите недостатъци са цената и това, че не достигнаха обещаните 800 км пробег (освен с удължител който е батерия заемаща 30% от багажника и най-вероятно струва още бая пари), но цената най-вероятно ще я оправят с времето когато производството се увеличи достатъчно
fallback
Последни