fallback

Шефът на VW призна: „Не сме конкурентноспособни"

Томас Шефер предприема сериозни мерки, в това число и съкращения на работници

Съкращения на работни места са планирани в марката Volkswagen, тъй като нейният шеф - Томас Шефер, призна, че германският производител изостава от конкурентите си на пазара.

„С много от нашите вече съществуващи структури, процеси и високи разходи, ние вече не сме конкурентоспособни като марката Volkswagen“, каза шефът на марката Volkswagen Томас Шефер на среща на персонала в понеделник, според доклад на Reuters.

Volkswagen Group започва програма за спестявания на стойност 10 милиарда евро, която в момента преговаря със своя работнически съвет, а според съобщенията мениджърите казаха на персонала тази седмица, че съкращенията ще включват съкращения на персонала.

Volkswagen по-рано заяви, че иска да се възползва от „демографската крива“, за да свие работната си сила и че няма да съкращава работни места до 2029 г. На срещата със служителите е присъствал и Гунар Килиан, който отговаря за човешките ресурси в компанията. Той е обявил, че е възможно намаляване на броя на служителите, ако някои от тях се съгласят на частично или ранно пенсиониране. 

„По-голяма част от предвидените спестявани няма да бъдат взети от заплати, а от други разходни пера. Трябва обаче най-накрая да бъдем достатъчно смели и достатъчно честни, за да изхвърлим неща, които се дублират вътрешно или са просто баласт, който ни пречи“, категоричен е Килиан.  

 

fallback
  • #17
    SpaceX ( преди 1 година )
    Едно време Хърбърт Дийз им обясняваше на борда на директорите на VW как стоят нещата и какво ще се случи в бъдеще, но беше обвиняван в прекалено близки отношения с Мъск и впоследствие бе освободен. Тази година най-продаваната кола в света ще е Модел Y, а Хърбърт се оказа прав, когато преди години казваше, че на VW ще се наложи да прави съкращения. Форд и GM са над повърхността благодарение на щатския пазар на пикапи, но и те ще потънат, когато Сайбъртрак ги отнесе като *** блажен вестник. Амин
  • #16
    MythBuster ( преди 1 година )
    "МитЕ,не се съмнявам Тесла ще ги произведе,но на кого ще ги продаде." Не е ли в повече от очевидно на кого? На клиентите на volkswagen и toyota които намаляват плановете си за производство на електромобили, защото гонят печалбите, а от електромобилите нямат такива. Продажбите на електромобили растат в световен мащаб, а стогодишните намаляват производството на електромобили. Тоест правят път на Tesla и най-вече на китайците. Нито едните нито другите имат нещо против. Подготвени са.
  • #15
    MythBuster ( преди 1 година )
    Който търси намира само за 10 секунди.Прясна новина от преди 3 часа. Продажби на електромобили в Китай през седмица 47: BYD 48 300, Tesla 16 700, Nio 3300Иржи Оплетал28 ноември 2023 г През седмица 47 на тази година, 20-26 ноември, китайският пазар на електромобили изпрати смесени сигнали без особена тенденция. BYD е намалял с около 9% спрямо предходната седмица, Tesla е нараснал с 2%, а Nio е с 11% надолу. Denza на BYD има най-значителен ръст, около 22%.
  • #14
    Анонимен ( преди 1 година )
    МитЕ,не се съмнявам Тесла ще ги произведе,но на кого ще ги продаде.
  • #13
    MythBuster ( преди 1 година )
    Ако не влагаше цялата си енергия в лични заяждания, а търсеше информация преди да пишеш по някоя тема, щеше да знаеш че от края на миналата година субсидиите за електромобили в Китай са прекратени, защото електромобилите вече са по-евтини от бензиновите и няма нужда. Освен това моделите на Тесла са едни от най-продаваните електромобили в Китай. Продават се повече от електромобилите за 5 000 долара
  • #12
    Анонимен ( преди 1 година )
    МитЕ,за бензинов Фолксваген в България се чака 1 година.
  • #11
    До 9 ( преди 1 година )
    Я виж тези новопродадени коли електрическите в Китай каква част са на теслЪ.Или май са от онези китайски кйи карс тип табуретка дето седяха на някакво поле и чайниците се чудеха какво да ги правят най вероятно няколко китайски мошеника са чрибралинпарите от субсидиите и са офейкали
  • #10
    MythBuster ( преди 1 година )
    В крайна сметка компанията иска да удвои производствения капацитет до 1 милион коли годишно и да произвежда 100 гигаватчаса батерии за електромобили в своя комплекс. По този начин съоръжението ще произвежда повече коли, отколкото водещия завод на германската група Volkswagen във Волфсбург... който може да изгражда до 800 хил. автомобила годишно. През 2022 г. основното съоръжение на германците успя да изгради едва 400 хил. превозни средства.
  • #9
    MythBuster ( преди 1 година )
    При толкова автомобили, може и по-малко от 2% да са по пътищата, защото до преди две години продажбите на електромобили бяха под 10%. За бъдещето на автомобилната промишленост обаче няма никакво значение какви коли има по пътищата, а какво ще продават догодина. За тази година, по последни данни за Китай, електрическите превозни средства заемат над 35% пазарен дял. Догодина вероятно ще преминат 50% и ще са болшенство при продажбите, колкото и да са малко по пътищата.
  • #8
    Факт ( преди 1 година )
    Само 2% от колите регистрирани по Китайските пътища са електрически
fallback
Последни