fallback

Шефът на VW призна: „Не сме конкурентноспособни"

Томас Шефер предприема сериозни мерки, в това число и съкращения на работници

Съкращения на работни места са планирани в марката Volkswagen, тъй като нейният шеф - Томас Шефер, призна, че германският производител изостава от конкурентите си на пазара.

„С много от нашите вече съществуващи структури, процеси и високи разходи, ние вече не сме конкурентоспособни като марката Volkswagen“, каза шефът на марката Volkswagen Томас Шефер на среща на персонала в понеделник, според доклад на Reuters.

Volkswagen Group започва програма за спестявания на стойност 10 милиарда евро, която в момента преговаря със своя работнически съвет, а според съобщенията мениджърите казаха на персонала тази седмица, че съкращенията ще включват съкращения на персонала.

Volkswagen по-рано заяви, че иска да се възползва от „демографската крива“, за да свие работната си сила и че няма да съкращава работни места до 2029 г. На срещата със служителите е присъствал и Гунар Килиан, който отговаря за човешките ресурси в компанията. Той е обявил, че е възможно намаляване на броя на служителите, ако някои от тях се съгласят на частично или ранно пенсиониране. 

„По-голяма част от предвидените спестявани няма да бъдат взети от заплати, а от други разходни пера. Трябва обаче най-накрая да бъдем достатъчно смели и достатъчно честни, за да изхвърлим неща, които се дублират вътрешно или са просто баласт, който ни пречи“, категоричен е Килиан.  

 

fallback
  • #27
    Факт ( преди 1 година )
    Какво казват числата за 2022 Тесла е продала 556к коли в Китай.В Целият Китяй за 2022 са продадени общо 24млн коли.Сами може да видите за какви смехотворни цифри говроим по отношение на ТеслЪ и си губим врмеето с този Митбустер.
  • #26
    Факт ( преди 1 година )
    Само че прогнозите не се оправдават един плъгинхайбрид със заредена батерия и резервоар има над 1000км пробег над два пъти по голям от на ТеслЪ около 1000км има и незареждаем хибрид без да е нужно да го зареждаш часове в контакта
  • #25
    MythBuster ( преди 1 година )
    "... сами си я самоубиха с Дизелгейт. Трудно се оцелява срещу най-добрите в бизнеса - Тойота. Дженерал Мотърс вече оттекоха." Nokia също бяха най-добрите в бизнеса с телефони с копчета. Само че сега никой не им ги иска както след няколко години никой няма да иска да купува бензинови и най-вече хибриди, които пък са нито рак нито риба. Когато на всеки паркинг има свободни зарядни станции, а електромобилите са по-евтини, никой няма да търси преходното звено. Преходът ще е останал в миналото.
  • #24
    MythBuster ( преди 1 година )
    "Фолксваген намалява производството на електромобили,за бензинов автомобил се чака 1 година.Наближава края на годината, Фолксваген ще отчетат пак над 10 млн автомобила." Вярно е, нали и аз това казвам. Къде видя разминаване в мненията? Volkswagen и toyota си гонят краткосрочните печалби и въобще не ги е еня, какво ще продават след няколко години, когато китайците и Тесла свалят цените на електромобилите под цените на техните бензинови от които печелят. Тогава кой ще им купува бензиновите? Никой
  • #23
    MythBuster ( преди 1 година )
    До отрицателни факти "а за китайските субсидирани ел коли е ясно какво ще стабе това което стана и в Норвегия а имено тотален спад на продажбите на ел коли след края на субсидиите" факте, обикновено каквато и информация да дадеш, за да стане вярна трябва да и сложиш отрицателен знак пред нея. Точно както и сегашните ти "факти". На практика субсидиите в Китай бяха спряни още миналата година и оттогава насам се наблюдава отрицателен спад - от 10% през 2022 до 35% през 2023 след спирането
  • #22
    Тойотаджия ( преди 1 година )
    До 4: "Целият ФВ се крепеше на технологията наречена Дизел". Точно така, а на всичкото отгоре сами си я самоубиха с Дизелгейт. Трудно се оцелява срещу най-добрите в бизнеса - Тойота. Дженерал Мотърс вече оттекоха.
  • #21
    SpaceX до 19 ( преди 1 година )
    А Apple колко вървежни модела смартфон произвежда?
  • #20
    Факт ( преди 1 година )
    Мъск не Мъск никой го не ще тоя Сайбертрек а само с продажбите на модел У не става а за китайските субсидирани ел коли е ясно какво ще стабе това което стана и в Норвегия а имено тотален спад на продажбите на ел коли след края на субсидиите
  • #19
    Анонимен ( преди 1 година )
    МитЕ,Тесла произвежда два вървежни модела, Фолксваген с всички дъщерни дружества колко модела произвежда?
  • #18
    Анонимен ( преди 1 година )
    МитЕ,в голяма грешка си.Фолксваген намалява производството на електромобили,за бензинов автомобил се чака 1 година.Наближава края на годината, Фолксваген ще отчетат пак над 10 млн автомобила.
fallback
Последни