fallback

Шефът на VW призна: „Не сме конкурентноспособни"

Томас Шефер предприема сериозни мерки, в това число и съкращения на работници

Съкращения на работни места са планирани в марката Volkswagen, тъй като нейният шеф - Томас Шефер, призна, че германският производител изостава от конкурентите си на пазара.

„С много от нашите вече съществуващи структури, процеси и високи разходи, ние вече не сме конкурентоспособни като марката Volkswagen“, каза шефът на марката Volkswagen Томас Шефер на среща на персонала в понеделник, според доклад на Reuters.

Volkswagen Group започва програма за спестявания на стойност 10 милиарда евро, която в момента преговаря със своя работнически съвет, а според съобщенията мениджърите казаха на персонала тази седмица, че съкращенията ще включват съкращения на персонала.

Volkswagen по-рано заяви, че иска да се възползва от „демографската крива“, за да свие работната си сила и че няма да съкращава работни места до 2029 г. На срещата със служителите е присъствал и Гунар Килиан, който отговаря за човешките ресурси в компанията. Той е обявил, че е възможно намаляване на броя на служителите, ако някои от тях се съгласят на частично или ранно пенсиониране. 

„По-голяма част от предвидените спестявани няма да бъдат взети от заплати, а от други разходни пера. Трябва обаче най-накрая да бъдем достатъчно смели и достатъчно честни, за да изхвърлим неща, които се дублират вътрешно или са просто баласт, който ни пречи“, категоричен е Килиан.  

 

fallback
  • #47
    Кем Трейлс ( преди 11 месеца )
    Колективния Запад, Сорос и Бил Гейтс са виновни, че руснаците са бедни a/\koxолици и роби на психясал дикататор. Няма как да е иначе :)
  • #46
    Virtuozzo ( преди 11 месеца )
    Санкциите работят :)
  • #45
    До 45 ( преди 11 месеца )
    А ми защото да чроизвеждаш на мястото на потреблението изисква планиране което те осакатява от към маневриране в бъдещето относно производствени флуктуации.
  • #44
    Ше го биец ( преди 11 месеца )
    Чистачките да махнат, чистачките...за икономия и климатрониците да спрат....че глобалното затопляне иде яко и стига с тия кожени седалки, волани и отопление. По една дървена табуретка в купето стига...и ше излязат на печалба.
  • #43
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    До 40. Пак разсъждаваш с парадигми от миналия век. Дайте да строим огромни мощности. И защо? Бъдещето е на децентрализация. Токът да се произвежда на мястото на потреблението, а само излишъците да се транспортират. Тази най-голяма централа има мощността на АЕЦ Козлодуй, но струва по-малко отколкото сме дали за АЕЦ Белене и е с по-малка мощност, от инсталираните ФЕЦ в България за последната година. Но те произвеждат, Белене - нищо. АЕЦ - милиарди разходи на година, ФЕЦ хиляди
  • #42
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    До 43. Сакън, да не са те чули! Бонусите и дивидентите при volkswagen и toyota са неприкосновени. Всяка година ги раздават, защото на хартия всяка година са на огромни печалби, на практика заемите които теглят всяка година са в пътя повече от печалбата и са натрупали дългове по над 200 милиарда. Тоест печалбата им е на заем, който ще плащат следващите. Те да се оправят. В Япония това дори е държавна политика - лихвите са отрицателни и ти плащат да вземеш заем и да го прахосваш.
  • #41
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Това ще рече че тази година няма да си раздават стотици милиони в бонуси или че ще намалят дивидентите на акционерите, или и те като банките - нон стоп субсидии и помощи с народна пара.
  • #40
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Митьо вчера е прочел за панелите и вече е експерт и ни съветва всички. Митьо - Ти тва, дето го ръфаш, го приказвах и аз ... ама на 12-13 годишна възраст.
  • #39
    До 38 ( преди 11 месеца )
    Какво да гледам Аец Козлодуй прави по 43836 мвтч на ден произведена електроенергия а най голямата слънчева централа в Китай и Света смешните 552мвтч на ден при огряване от около 4 часа или 79 пъти по малко ел енергия на ден.
  • #38
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    "Проблем е че грешно смяташ.За да минеш 7800км на година ти трябват не 52 зареждания а 7 при пробег 1200км на зареждане от там нататък другото ти е грешно.Видя ли базираш заключенията си на грешни твърдения как да ти вярвам.А тоя гост къде е да каже колко изминава." Тук е, ще потвърди, че зарежда всяка седмица за 150км, които през пролетта му струваха 30лв, а сега вероятно 35лв. Прави го, за да не му тежи резервоара! Има и едно ходене от Варна до Боровец, тоест около 9-10 000км годишно
fallback
Последни