fallback

Собствениците на BMW 7 Серия ще гледат филми, докато шофират

От идната пролет компанията започва да инсталира новия си автопилот от трето ниво

Собствениците на новата Серия 7 на BMW ще могат да гледат телевизия, докато шофират. Компанията разкри още детайли около новия си автопилот от трето ниво, който ще започне да се вгражда в автомобили за германския пазар от идната пролет на цена от около 6000 евро.                Системата, наречена BMW Personal Pilot 3, ще се монтира засега само в конвенционалните Серия 7, не и в електрическите i7. Тя позволява на водачите да четат или па пишат съобщения, или дори да гледат телевизия на централния дисплей на автомобила. За целта BMW ще премахне ограничението за използване на стрийминг услуги като Youtube в движение.                Трето ниво на автономност все още е далеч от митичното пето ниво, при което автомобилът ще може да се управлява съвсем сам и ще можете дори да подремвате в него. Системата има немалко ограничения - например, може да се използва само до скорости под 60 км/ч. Идеята е да се ползва основно в задръствания и по пътища с ограничения на скоростта. Не е използваема обаче при дълги пътувания по магистрала. И макар да позволява на водача да отклони вниманието си от пътя, тя все пак изисква от него да е готов да поеме управлението при нужда. Ако автомобилът подаде сигнал, че човекът трябва да поеме управлението, и това не се случи, компютърът внимателно ще отбие и ще спре край пътя.                 Все пак Personal Pilot 3 е доста сериозно надграждане над съществуващия сега BMW Highway Assistant - система от второ ниво, която изисква водачът да следи пътя с поглед и, на повечето пазари, да държи ръцете си на волана, докато компютърът контролира движението. Освен всичко друго, новият автопилот ще може да се ползва и нощно време благодарение на комбинацията от камери, радари, лидари и ултразвук.

За момента единствената компания, която предлага на пазара асистент от трето ниво, е Mercedes. Прословутият "автопилот" на Tesla, който сега се нарича Full Self-Driving, напук на името си всъщност е само асистент от Ниво 2, който изисква водачът през цялото време да следи пътя.     

    

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Телевизия е за вкъщи,в колата се пътува и се следи пътя.Това е тъпанарщина.
  • #9
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Днес се нагледах на чичаци излезли да дрифтят с някакви стари джипчета БМВ, и те са във филма.
  • #8
    13345 ( преди 5 месеца )
    Като не могаг да карат коли, си взимат BMW с кабелна телевизия в него.
  • #7
    до 6 ( преди 5 месеца )
    Столипиново?
  • #6
    до 4 ( преди 5 месеца )
    На същата, но в цивилизованата част, където беемвета карат само зачохлени и брадати полумаймуни за да демонстрират състояние и да покажат превъзходство над местното население
  • #5
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Феновете на тия кошници са главно в Източна Европа. В останалата част от света почти никой не се интересува от такива коли. Там се търсят джипове, пикапи и малки икономични коли за градско каране. На хората им трябва коли да вършат работа. BMW прави коли за позьори.
  • #4
    до 1 ( преди 5 месеца )
    на коя планета живееш ти? :D
  • #3
    Chicho_Ficho ( преди 5 месеца )
    На големия си и грозен, но за сметка на това евтин дисплей :( в голямата си но за сметка това грозна и скъпа кола
  • #2
    анонимен ( преди 5 месеца )
    За всеки влак си има пътници. Има търсене, има и предлагане. Но ТВ докато караш до 60км/ч е *** история. А после ми набиват огр 30... да пазя пешеходци...
  • #1
    Itso ( преди 5 месеца )
    БМВ се закопават с тия скъпите коли, хората предпочитат малки коли - тойота айго и подобни, хем евтини, хем малко горят хем са перфектни за градския трафик. Колата от статията е за комплексари, колко хора пътуват ежедневно по магистралата или на дълги пътувания за да имат нужда от такъв лукс и комфорт при пътуване? А колко са изложени на висок риск от катастрофи?
fallback
Последни