fallback

20-те най-евтини нови коли с 4х4 в България

Някои модели с пълно предаване са поскъпнали с по 50% само за три години

С всяка следваща година думата "евтин" в нашите традиционни класации все повече звучи като подигравка. Затягащи се екологични стандарти, растящи изисквания към системите за сигурност, инфлация, а също и спекулативно възползване на производителите от създадения през 2021-2022 дефицит: всички тези фактори тласнаха цените на автомобилите до астрономически висоти.

А при 4х4 моделите, които се ползват с особена популярност в България, има и още един фактор: те стават все по-голяма рядкост. За повечето автомобилни компании е по-изгодно да продават моделите си с по-просто задвижване - и по-голяма печалба. На пазара се появяват много нови електромобили със задвижване на четирите колела, но те по никой начин не спадат в графата "евтини". Достъпът на клиентите до 4х4 става все по-оскъден. През 2020 в нашата класация на най-евтините AWD модели имаше цели 18 за под 50,000 лева. През 2021 вече бяха 13. Сега са само четири. При някои модели поскъпването спрямо 2020 е шокиращо: почти 28 000 лева при Nissan Qashqai, над 30 000 лева при Honda C-RV, и цели 34,000 лева поскъпване за пикапа на Great Wall (макар и със смяна на моделното име от Steed на Poer).           Най-евтините коли с 4х4 в България (ГАЛЕРИЯ):

* Сравненията с предишни години често са за модели от различни поколения, различно задвижване и оборудване. Просто сме посочили най-евтиния вариант с двойно предаване в гамата. Класацията е само на база на официалните ценови листи       

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Който си купи Haval ще яде колемия Ка...
  • #8
    до 6 ( преди 5 месеца )
    то и вие, индобългарите, много обичате да се изказвате писмено, нищо, че сте полуграмотни, ама карай
  • #7
    Но комент ( преди 5 месеца )
    Сеят атека разбирай ФВ от 2.0 дизел вадят 150 коня Дачия ги вадят от 1.3 бензин а Хавал от 2.0 бензин вадят 204 коня.Толкова за дизеловото недоразумение че и по скъпо.
  • #6
    До долния ( преди 5 месеца )
    Как го определяш качеството дай сертификат.Щото бугърите мбого обичате да казвате кое е качестврно и да се държите кат последна инстанция.
  • #5
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Haval отдавна вече не е таралясник, но цените като цяло са абсурдни. Най-доброто тук като цена-качество е Sportage, aко търсиш кола за всеки ден, и Jimmy, ,ако трябва проходимост
  • #4
    Алекс ( преди 5 месеца )
    Евтино не видях.Китайският таралясник HAVAL е с доста амбициозна цена.DUSTER е най-добрият избор от списъка.
  • #3
    Номера на китаеца ( преди 5 месеца )
    Нещо ми се губи идеята на китаеца след като парите са му като на всички други. Да се оправдава, че оборудването му е по-богато ми се струва афиф работа, но те си знаят.
  • #2
    Факт ( преди 5 месеца )
    Бензина от 1.3 150 коня дизела 1.5 115 коня.Дотук с дизела от т ъп германец технически акъл не щем
  • #1
    бачо Кольо ( преди 5 месеца )
    Туй ако са евтини коли аз съм Амет!
fallback
Последни