fallback

Шефът на Mercedes показа възможностите на електрическата G-Class

Ола Калениус лично демонстрира една от новите функции на всъдехода (ВИДЕО)

Германският производител Mercedes представи G-Class в края на 70-те години на миналия век, като емблематичният SUV не претърпя основен фейслифт до началото на 90-те години.

Сегашното поколение на модела излезе едва през 2018 г., през 2024 г. предстои нова голяма трансформация на този автомобил. Инженерите на автомобилния производител ще се отърват от двигателя с вътрешно горене и ще създадат напълно електрическа версия на SUV. Едновременно с това класическата G-Class ще продължи да съществува и ще получи фейслифт.

Сега германският производител публикува ново видео, което показва електрическия EQG преди предстоящия му дебют. А зад волана на тестовия прототип е главният изпълнителен директор на Mercedes-Benz - Ола Калениус, който демонстрира възможностите на автомобила в подножието на връх Шьокл в Австрия.

Видеото става още по-интересно, когато Ола Калениус изпълнява така наречения G-turn. Това е завъртане на 180 градуса на място, като то ще се предлага в EQG и изглежда, че ще се активира чрез натискане на бутон и използване на левия превключвател зад волана.

Шефът на Mercedes всъщност прави завъртане на 360 градуса, но има настройка в информационно-развлекателната система, която позволява на EQG да направи завой на 90 градуса. Роденият в Швеция изпълнителен директор обяснява, че това може да бъде полезно, ако шофирате извън пътя и закъсате.

Внедряването на такава функция е възможно чрез оборудването на EQG с четири електрически мотора - по един за всяко колело. За да се предотврати повреда на батерията при шофиране извън утъпкания път, долната част е подсилена с два слоя въглеродни влакна и друг материал между тях.

Фейслифтът на G-Class и EQG ще бъдат представени през първата половина на 2024 г., като ще ги последва „Бейби G-Class“, която вероятно ще видим година по-късно. Малко вероятно е по-малкият вариант да използва платформа с каросерия върху рама, така че той няма да има офроуд способностите на големия си брат. Малкият всъдеход също ще получи изцяло електрическия вариант.

fallback
  • #13
    Лудория ( преди 1 година )
    Абе, прототип, ама когато Мъск кара или тестват пикапа на Тесла, зад него няма коли с ДВГ. ;)
  • #12
    MythBuster ( преди 1 година )
    Ти каква очакваш да е? Все пак електрическата е само прототип и не може да си я купи? На практика има няколко прототипа за тестове и толкова. С бензиновата се движи личният шофьор, вероятно охраната и професионалния шофьор с който се размениха накрая.
  • #11
    Лудория ( преди 1 година )
    Аз имам само едно питане - G класата отзад на клипа, каква е - електрическа или такава с ДВГ. Отговорът на този въпрос дава веднага посоката кой какво може offroad, кое дава сигурност и къде е бъдещето. ;) Сещате се, като във вица за срещата на изпълнителните директори на автомобилните компании и спрените коли отпред на паркинга!
  • #10
    MythBuster ( преди 1 година )
    До РУК. Докато ти приказваш празни приказки, другите действат и се забавляват. Нови 15 секунди забавления които няма да гледаш, защото нямаш техническа възможност, но останалите ще се забавляваме https://youtu.be/c-xUcaw1JY0
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Каво значи малкият г клас няма да има офроуд способността на голямата г клас кви глупости ме говорите ? Тея май са изплискали легенда май побъркани са нещо . Не ме интересува ел вариантът важното е да има 4x4 задвижване но тези батерии ше пре****ат цялата автомобилна индустрия ката цяло
  • #8
    РУК ( преди 1 година )
    Ахаха сам си противоречиш на драсканиците бе нещ астник! И хич не ме интересува какви клипове си снимал, още по малко "специално" за мен! От "уважение" да направя нещо за теб ли бе!? Следващото руло тоалетна хартия ще го кръстя на тебе, от уважение! Ядох боб със зеле и люти чушки! Чувствай се поласкан!
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    очаквам скоро да има дискусии и коментарии по темата на един и същи автор с но различни никове
  • #6
    MythBuster ( преди 1 година )
    И въобще не опира до финансови възможности, а до манталитет и ЖЕЛАНИЕ. Планът който плащам е 25 лв на месец с неограничени минути и мегабайти, а най-евтиният план е 10 лв по-малко - едно сядане на кафе. Точно както 3 000 лв инвестиция за 30 г. ползване са смешните 100 лв на година. Дори хората с манталитет "няма да ти купя кроасан защото нямаме пари" който след 30 секунди се обръща към продавачката - дайте ми още една бутилка ракия и две кутии цигари, може да си ги позволи, АКО ИСКА!
  • #5
    MythBuster ( преди 1 година )
    Ти да не мислиш че не знам кой е написал мнението като е (си) анонимен? Лично Ти колко клипа от YouTube си изгледал въпреки че ти казвам че са по 10 секунди? Разбира се че "нямаш време" от уважение да изгледаш клип който е сниман специално за тебе само една минутка след като си попитал и ти казват че е видео отговор, но ти не можеш да го отвориш. Не е трудно да направиш две плюс две и да се сетиш, че ти е физически невъзможно, защото нямаш мегабайти. Друго логично обяснение НЯМА! НЯМА И ДА ИМА!
  • #4
    РУК ( преди 1 година )
    Ей го пак "И понеже знам че нямаш възможност да си платиш допълнителни мегабайти" Великия бизнесмен! Гуруто на финансовите пазари! Мега инвеститора във ВЕИ с чудовищната инвестиция от 3000лв във фотоволтаици!! И от къде разбра човека колко пари има и дали е гледал клипа бе комплексар?!? Просто каза,че твоето мнение не го интересува!Какви аргументи дириш, какви спорове търсиш!Ходи си плати за психиатър не за много мегабайти!Нещ астник!!
fallback
Последни