АЗЛК 2141, далеч по-известен у нас като „Москвич-Алеко“, надали се нуждае от особено представяне - моделът е прекрасно познат по родните ширини и дори е произвеждан известно време в завод Балкан в Ловеч. Автомобилът се подвизаваше на пазара дълги години като хечбек и като пикап.
Малко известен факт обаче е един прототип, който превръща „Москвич.Алеко“ в комби. Още по-интересното е, че прототипът не е дело на руското предприятие АЗЛК, а на югославския вносител на „Москвич“ - фирмата „Прогрес“.
Прототипът е представен през 1990 година в Белград и носи името Алеко 141 Универсал - припомняме, че "универсал" е често използвана от руснаците дума за автомобил с каросерия комби. Люкът на покрива е заимстван от лимузината на ЗИЛ, а задницата от една страна предлага огромно товарно отделение, но от друга изглежда доста... ръбесто. Лаковото покритие е с бежов цвят.
По-късно автомобилът е предаден за проучвания и изследвания в централата на Москвич в руската столица, но така и не се стига до серийно производство.
На малко по-късен етап обаче в Русия се прави друг прототип на АЗЛК 2141 комби - този с тъмнозелен цвят. Той има по-различни задни светлини и 1,7-литров двигател, но дизайнът на задницата си остава все така сделан с помощта на нечий въображаем банциг. В крайно сметка идеята за „Алеко“ комби остава без шансове за серийно производство.