Renault спира производството на неуспешния Mobilize Limo. Под това име френският автомобилен производител произвежда електрически седан за таксита и отдаване под наем, разработен съвместно с китайската Jingliang Motors Corporation (JMC).
Mobilize Limo се различаваше от другите автомобили на Renault по своето лого и надписи -той имаше оригинална емблема вместо традиционния ромб. Седанът така и не успя да се наложи, след като през миналата година от него бяха продадени едва 67 бройки, а през 2023 г. още само седем.
Предимството на модела беше в просторния втори ред седалки, което го правеше подходящ за таксиметрови превозни. Mobilize Limo е оборудван с електромотор с мощност 150 к.с., монтиран на предната ос и батерия с капацитет 60 кВт/ч, като едно зареждане е достатъчно за 450 километра по цикъла WLTP. Максималната скорост на електрическата кола е ограничена до 140 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 9,6 секунди.
Според френското издание L'Argus Renault вече е спряло да приема поръчки за Mobilize Limo и дните на електрическия седан на поточната линия са преброени. Като причини за неуспеха на модела на пазара се посочват неблагоприятните условия за наем. Във Франция, например, електромобилът може да бъде наета за 1500 евро на месец за шест месеца и с ограничение на пробега до 150 000 километра. За да възстановят тази сума, таксиметровите шофьори трябваше да работят по 12 часа на ден и все пак да намерят време да заредят електрическа кола.
В същото време подразделението Mobilize, което отговаря за електрическите модели на Renault, ще продължи да съществува. Арсеналът на компанията включва градския автомобил Mobilize Duo, който е еволюция на миниатюрния Renault Twizy, представен през лятото на 2021 г. заедно с товарниje версии Bento и Hippo, които са на същата платформа. Duo е предназначен предимно за услуги за краткосрочно отдаване под наем, включително собственото споделяне на автомобили на Renault - Zity.