fallback

Моделите, които свързаха автомобилите с обикновените хора

Най-важните коли за масовия пазар от началото на автомобилната история до края на 60-те години на миналия век

Човечеството изгражда около 95 милиона коли всяка година, които биват добавени към 1,2-те милиарда превозни средства, които в момента се използват по цялата планета. Един автомобил се нуждае от ремонт и поддръжка на всеки две или три години, за да има някакъв шанс на такъв пренаселен пазар. Но не винаги е било така.

В миналото колата представлява шанс човек да бъде мобилен персонално, да не зависи от обществения транспорт, като никой не се оплаква, ако радиото не е добре настроено (ако изобщо има такова в колата) или ако кормилната уредба е малко тромава. Нека погледнем назад във времето към някои от тези ранни етапи на автомобилния пазар и автомобилостроенето и да видим какво може да си спомним.

Моделите, които свързаха автомобилите с масите (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #6
    Бате Иво ( преди 1 година )
    Бетъла е краден от ТатраИ няма нищо общо с ФолксвагенПа после руснаците копирали
  • #5
    Цонко ( преди 1 година )
    На Citroen 2CV пък името му от санскрит се превежда като Доналд Дък.. Имам чувството че тук са дали път на изкуствения интелект да твори и да "ражда" ""новини""
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Тополино - италианското име на Мики Маус
  • #3
    Fury ( преди 1 година )
    Не разбрах какво свързва Jaguar XJ с обикновените хора:)
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Точно това юях да пиша и аз, че "тополино" е мишле , а не "Мики Маус"! Този Аспарухчо е сериозна конКУРенция на Петърчо:)))
  • #1
    Лудория ( преди 1 година )
    Тополино в превод е мишленце и няма никаква връзка с Мики Маус?! Освен това, доколкото съм чел, Тополино е прякор на модела Фиат 500. Както бръмбар и калинка на VW Type 1.
fallback
Последни