Проектът Bloodhound LSR , чиято цел беше установяването на абсолютен рекорд за скорост за наземен транспорт с колела, в момента е замразен. Неговото ръководство обаче е готово да го възроди, като се откаже от правото на пилотиране на ракетомобила в полза на всеки, който осигури нови спонсори.
Кандидатът за влизане в историята като пилот на най-бързо наземно превозно средство трябва да осигури 12 млн британски лири (близо 14 млн евро). На толкова екипът на Bloodhound оценява стойността на завършването на подготовката на ракетомобила за рекордното постижение. Неговият щатен пилот Анди Грийн е носител на действащия рекорд, поставен още през 1997 г. - тогава той успя да достигне 1228 км/ч. Сега Грийн е готов да отстъпи мястото си зад щурвала и да стане треньор на новия пилот.
Според Bloodhound в замяна на спонсорство бъдещият пилот ще получи световна слава - той ще може да увековечи името си, тъй като ако рекордът бъде поставен, постижението няма да бъде подобрено поне още няколко години. В същото време ръководството на проекта очаква, че ако бъде намерен нов оператор на ракетната машина, това ще привлече общественото внимание към планирания рекорд. Съответно, допълнителни спонсори могат да бъдат намерени сами.
Bloodhound LSR се задвижва от два реактивни двигателя от Rolls-Royce и Nammo, които ще използват синтетично гориво. Те развиват еквивалента на 135 000 к.с. Целта на проекта е машината да премине границата от 800 мили в час, тоест 1287 км/ч. Не е ясно обаче кога ще бъде направен опита за рекорд. В момента LSR се съхранява в един от техническите музеи във Великобритания, а негово копие пътува из страната с цел привличане на внимание към търсенето на нов пилот и съответно на спонсори.
Екипът проведе последните си пълни тестове през 2019 г. в пустинята Калахари. Там на 20-километрова права отсечка, ръчно почистена от камъни, ракетата успя да ускори до 1010 км/ч.