fallback

Големи коли с малки двигатели

G-Class с 2,0-литров мотор, екстремен пикап с „шестак“ и други коли, които имат от какво да се срамуват

Намаляването на обема стана нещо обичайно и двигателите с малък работен обем се срещат все по-често не само в семейни седани и SUV, но дори и в автомобили на представително ниво - брутални всъдеходи, спортни кросоувъри и екстремни пикапи. Наскоро няколко известни автомобилни производителя обявиха или вече пуснаха на пазара интересни нови продукти със скромни мощности.

Повечето от тези модели са за пазара в Китай, където размера на данъка върху автомобила зависи от обема на двигатели. И дори богатите хора не пропускат възможността да спестят пари, купувайки си голяма и представителна кола, оборудвана със скромен двигател.

Големи коли с малки двигатели (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #8
    Martin187ism ( преди 1 година )
    Рам-а спокойно го изкарайте от тоя списък
  • #7
    И.А ( преди 1 година )
    Значи го лапккамме заради Китайкушен супер. Супер нека пуснат 7 серия с 1.4 100 коня да си обикалям в студентски и да свалям гаджета. ;))
  • #6
    Факт ( преди 1 година )
    А можеха да запазят големите двигатели с водород
  • #5
    MythBuster ( преди 1 година )
    "Тук се твърди, че ускорение от 0 до 100 за 8 секунди за тежък джип е слабо постижение? Я пак!" В днешни дни, 8 секунди за реномирани марки не са слаби, а смешни! Особено ако три тонна купчина безформена неръждаема ламарина във вид на пикап за селскостопански работници с който да обикалят по нивите, по проект надраскан на лист от тригодишното дете на изперкал милиардер, ускорява за под 3 секунди. Да пестиш от коне на скъп автомобил е смешно.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Малките двигатели са за малки коли, трагично е на огромни автомобили и то от уж реномирани марки да слагат двигателчета колкото е на Голф.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Тук се твърди, че ускорение от 0 до 100 за 8 секунди за тежък джип е слабо постижение? Я пак!
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Нито инженерите, нито търговците има от какво да се срамуват. Както се казва, за всеки влак си има пътници. Но ти, Петърчо, трябва много да се срамуваш, че с пословичното си невежество, се правиш на авто журналист. Една статия не си превел или написал като хората! Губиш времето на читателите.
  • #1
    Илиян ( преди 1 година )
    G wagon, GLC 63, A8L с 2.0 4-цилиндров двигател - все едно да ти сервират риб-ай стек от пластмаса с безалкохолно червено вино.
fallback
Последни