fallback

Alfa Romeo Giulia се преобрази с ретро визия

Италианска фирма представи проект, чиято външност напомня на модела от 60-те години

Производителят на каросерии ErreErre Fuoriserie явно иска да се превърне в италианската Mitsuoka - базираната в Торино фирма дебютира с модерна Alfa Romeo Giulia, която е преработена, за да изглежда като оригинала от 1962-1978 г. „Ретромоделът“, който се вижда тук, направи своя дебют на Auto e Moto d’Epoca, изложение за ретро автомобили и мотоциклети в Болоня, което се проведе през уикенда.

За своята модерна интерпретация на оригиналния модел от 1962 г. ErreErre Fuoriserie напълно са преобразили модерния автомобил. Всеки външен панел е преработен, като единствените ясни визуални връзки към днешната Giulia са формите на прозорците на вратите. Гладките, заоблени повърхности на модерната Giulia са отстранени, а квадратните линии на оригинала са положени върху модерната структура.

Може да се каже, че редизайнът на ErreErre е най-успешен в предната част, където компанията е интерпретирала вярно четирите кръгли фара на Giulia и малката предна решетка. Отстрани плоските повърхности са разчупени от изпъкналите предни арки, нови повдигащи се дръжки на вратите и две характерни линии, минаващи по дължината на автомобила.

20-цоловите алуминиеви джанти са стилизирани така, че да наподобяват оригиналните колела на Giulia. ErreErre не са успели да пресъздадат нестандартното задно стъкло на оригиналния автомобил, така че ретромоделът има обновени С-колони, които са проектирани да изглеждат по-тънки, отколкото са в действителност.

Колата завършва с лъскава правоъгълна задница с малки кръгли задни светлини, разположени в голяма сива правоъгълна секция. Отвътре ErreErre пса облицовали оригиналната Giulia със смесица от кафява кожа и почти бял велур.

ErreErre е базирана на Giulia Quadrifoglio и използва модифицирана версия на 2.9-литровия twin-turbo V6 на Alfa, създаден от Ferrari. Моторът достига мощност от 570 к.с. и е съчетан с изпускателна система Capristo с два централно монтирани ауспухови накрайника.

Други ключови подобрения включват монтирането на шестстепенна ръчна скоростна кутия и регулируемо окачване Bilstein B16.

Очаква се, „ретромода“ Giulia на ErreErre ще струва около 400 000 евро без данъци. Цената включва цената на немодифицираната Giulia Quadrifoglio. Времето за направата е приблизително шест месеца. ErreErre планира да ограничи производството на тези ретро стилизираната Giulia Quadrifoglio до само 33 бройки.

fallback
  • #9
    Селянин ( преди 1 година )
    Не съм дралфаджия.
  • #8
    Ганчовец ( преди 1 година )
    това все едно руснаците са го правили
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Този е за бой, да вземе една красива кола и да й причини това си е престъпление.
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Това е подигравка с Алфа.
  • #5
    Мм333 ( преди 1 година )
    Класика в жанра -кръгли фарове.Сегашните простотии дето ги слагат на коли от 300 000 до 2-3млн.лева са пълна порнография Няма как на автомобил от 400-500 ,че и 1000к.с да сложиш квадратен,правоъгълен или с разни форми на листа ит.н.фарове
  • #4
    Пропов ( преди 1 година )
    Тази кола не е за сметкаджии. Оригинала има чар, но няма 570 коня. От оригинала има десетки хиляди , тази ще има 33 копия. Както казах - не е за семкаджии и сметкаджии. На мен точно такива репродукции ми харесват защото имат сигурността и скоростта на нов автомобил, но носят романтика, чар и авантюристичен дух. И най вече те вадят от тълпата с първенюта и фукльовци.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Между 30-60000 евро струва оригинала, който е в пъти по- красив от това. С останалите пари може да се вземе къща с гараж, както и ежедневна, луксозна кола за който иска
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    само 800 000лв и 6 месеца чакане. Какво пък - веднъж се живее - ще поръчам 2.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Трепач
fallback
Последни