IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нови евтини градски електромобили стъпват на пазара в Европа

Гамата на Aixam e включва три модела, за които не е нужна шофьорска книжка

Във Франция беше представена актуализирана линия електрически автомобили Aixam e. Тя обхваща три миниатюрни градски модела наведнъж. Подробностите за тях бяха разкрити на официалния уебсайт на производителя.


Aixam e


Aixam произвежда компактни градски автомобили повече от десетилетие. Те са толкова маломощни, че се сравняват с АТВ-тата и могат да се карат в редица страни от ЕС от 14-годишна възраст и без шофьорска книжка.

Преди това линията Aixam имаше само бензинови модели, но сега има и електрически автомобили. Те ще се конкурират със Citroen Ami, въпреки че са значително по-скъпи – струват от 16 699 до 19 799 евро. Предлагат се обаче на лизинг за около 200 евро на месец.


Aixam e


Aixam e са двуместни електрически автомобили с дължина 2.7-3 м и тегло 425 кг. На купувачите се предлага стандартният хечбек City, неговата версия, подобна на Coupe, с по-скосиен в задната си част профил и офроуд версията Crossover, която е с увеличен просвет. Автомобилите имат голям багажник - 700 литра в стандартната версия и 1000 литра в купеобразната версия.


Пасажерският отсек има доста семпъл външен вид, но вътре има 6.2-инчов сензорен екран. Aixam e е доста богато оборудван - диодни фарове, климатик, аудио система, камера за задно виждане, електрическо задвижване на багажника, сензори за светлина и дъжд.


Aixam e


Електрическите автомобили Aixam e са оборудвани с двигател с мощност 8.15 к.с. и са в състояние да развият само 45 км/ч. Предлага се избор от 5.1 и 7.9 kWh батерии: пробегът е съответно 95 и 130 км с едно зареждане.

0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    И.а. ( преди 5 месеца )
    Коментар 11 е епик. По добре една кола с махнати вихрови клапи истинска пред този принтер да карам. Това става да караш гловото с него и за това не става май. Тия с колелата ще те отвеят.
  • #11
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Номер 1 ( преди 5 месеца )
    Естествено е че София е разсечена от шосета от магистралрн тип.Но това се дължи на факта че БъГъ за разлика от Англия Франция Италия и тн няма Барок Ренесанс Средновековие а е осовбоден и е жило едно село което и до днес е такова и има урбанизация на руска комунистичедка дупка с шосета насред полето.Затова и такива коли са неприложими тук затова и масово се кара с 200 и виреят семерджиевци с ге класи
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Добре че е Цариградско. Ако бяха умни комунистите и Сливница и Борис да ги направят такива щеше да е бая по-добре.И един среден ринг като Цариградско без светофари пък още по-добре. Ама кой да знае че София ще се удвои за 20 години и всички ще карат коли. Иначе въздухът в който се душим никой не го засяга, даже доста от живялите на запад не са обърнали внимание че и там има стар премиум, но не пуши. София е най-мръсния "европейски" град, но на нас това не ни пречи, нали въздуха другите го диша ...
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 5 месеца )
    Преди години бях на гости на мой приятел в Германия. Като си карах велосипед из парка и минах по мост над магистрала. Звъня му и му обяснявам, че май съм отишъл в съседния град. Той се смее и вика не, минал си в другия квартал. Аз питам каква е тази магистрала насред парка - ами такава. :) Там някои от градовете не са като нашите, дето като пръднеш в единия край и звука се чува в другия. Аз живея в малък град и през целия град минава едно шосе с три ленти в посока. Шумно, но удобно.
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Абе таа кола с 700 и 1000 литра багажници да земат да и сложат седалки и от зад :)Мисля си че грешките в този сайт са по скоро желани от колко случайни и го правят за да им коментираме от долу и по този начин си издигат сайта в очите на Гугъл. Ако не така пак тъжно за редакторите. Язък, вие никаво внимание не обърщате на това, та Цариградско сте го хванали че е не бил по европейски. Смешки голями. Да му сложат павета и светлофари да го поевропейчат че много дърпа назад градоустройството
  • #7
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Пак ти казвам - Цариградско НЕ МИНАВА през центъра. Започва от Орлов мост (канала). Другото е Цар Освободител.
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Франкфурт - А648 след панаира е насечена от сфетофари, но стига на 500м от гарата, от север А66 (Микелалле) след уни е същатата работа. Я погледни Барса? Там дори няма "малък ринг" ами стигат до пл Испания и на метри от Саграда Фамилия? Я погледни Диагонал как пресича града? Да няма рад. ивица, ама дали не е 4+2 платна? Прав си, само когато пикаеш (може би).
  • #5
    0 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 5 месеца )
    Пъто не се чете.Второ Париж ми е ясен малки тесни улички навсякъде е така Амстердам Зюрих Милано и тн.Няма Църиградску прерязващо целия град и минаващо баш през центъра
  • #4
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    3-ти, Прав си ама друг път. ШамП д'Елизе е като Витошка - не подлежи на сравнение с Цариградско, още по малко цариградско да е центъра... И я отвори карата на Париж и поглени колко магистрали стигат до малкия ринг? Цариградско и Ботевградско, Цар Борис, Сливница стигат до малкия ринг. Просто Цариградско има лукса да няма сфетофари!. Примери мога да ти давам от цяла Европа, но няма да ми стигнат и 50к символа.
  • #3
    4 rate up comment 6 rate down comment
    До 2 ( преди 5 месеца )
    За всичко съм прав отиди в Швейцария Холандия Германия Франция Италия и тн разходи се в градовете им и кажи къде има магистрала сиреч Цариградско насред центъра на града.Шанз Елизе е по-малко