fallback

Новата Dacia Duster ще получи най-мощния двигател в историята на модела

Следващото поколение на румънския кросоувър ще се предлага и с хибридно задвижване

Премиерата на новото поколение на кросоувъра Dacia Duster ще се състои на 29 ноември в Португалия, а стартът на продажбите на модела е планиран за първото тримесечие на 2024 г., обявиха от компанията-производител.

Засега от Dacia не разкриват подробности за новия Duster, като сред най-очакваните новини е каква ще бъде неговата цена. По предварителна информация кросоувърът ще се предлага с избор от 3 двигателя. Базовият вариант ще получи 1,0-литров турбомотор с мощност 110 к.с., а най-него ще се наредят хибридни версии с мощност 120 и 140 к.с., като в тяхната основа ще бъде 1,2-литров двигател.

Топ-версията на Duster ще бъде оборудвана с 1,3-литров турбомотор с мощност 170 к.с., като този показател прави кросоувъра най-мощният в историята на модела. Същият двигател се предлага и в сегашното поколение на модела в два варианта на мощност - 130 и 150 к.с.

В основата на новата генерация на румънския кросоувър ще бъде платформата CMF-B. Екстериорът на колата ще бъде подобен на бруталния Bigster - по-голям като размери модел на Dacia, чиято концептуална версия вече беше представена. Серийният вариант на модела ще бъде показан догодина, а продажбите ще стартират през 2025 г.

fallback
  • #24
    анонимен ( преди 1 година )
    Прекаляват, може ли 1.3 да е най мощния на такова купе. Имам Логан 1.5 дци, хем е дизел и като се качим 4ма с багаж оак се мъчи малко по големи наклони... А дъстъра с 1.3... ужас
  • #23
    неуДачия заДръстер ( преди 1 година )
    Колата на истинските неудачни задръстеняци! )))
  • #22
    S80D5 ( преди 1 година )
    До коментар 11 и 13.Момчете или момичета каквито сте там......първо покараите истински дизел и тогава коментираите! Карам 2.4л. 163к.с. и Ви казвам че много наточени бензинки репа да ядат.А разхода на гориво е уникално нисък а кефа голям.
  • #21
    525 ix ( преди 1 година )
    Карам си старата баварка и за тези пластмасови *** не искам да знам.
  • #20
    Сеирджията ( преди 1 година )
    Не знам защо се произвеждат толкова мощни двигатели 1.2 след като това е прекалено мощно? Аз мисля, че и 0.5/0.6 с една-две турбини е съвсем достатъчно да катеря планини и с лекота да ми мъкне 2 тона джипка по ливадите. Аз сега ако съм на мястото на Дачия, вече да съм изтеглил колите обратно и да съм сменил моторите с такива по 0.5 и предлог, че няма да замърсява толкова много, колкото 1.0
  • #19
    Абе я бягай бе ( преди 1 година )
    Качвал съм се на Дачия, няма да повторя, най-малкото ще се чувствам супер виновен спрямо производителите на двигатели за косачки, че не ги ползвам по предназначение
  • #18
    Ужас ( преди 1 година )
    Не разбрах защо използвате думата "мощност" и "1.0 двигател" в едно изречение? То и пействащия статията индивид не знае също, тъй като най-вероятно няма техническо завършено образование. Убедил съм се в това през годините.
  • #17
    Ехо овци ( преди 1 година )
    Нарочно правят недъгави коли с по 1.0 ДВГ за да ни откажат от ДВГ! Не го ли разбрахте това? Правят нещо кастрирано и чупливо за да може човека сам да каже - абе колите на ДВГ са зле, по-добре да си взема тролей. И успяват - най-промитите вече с отказват от ДВГ. Че вчера четох как бритиш петролиум отварят зарядни станции на ток - какво ви говори това? Че всички са в кюпа и има план..
  • #16
    анонимен ( преди 1 година )
    Двигателите са на Рено.Какво се слага на Клио ,Каптюр и т.н. се слага и на Дачия.И аз си купих Сандеро газ/бензин , за сега съм доволен .Пъргав ,икономичен даже красив.
  • #15
    Никола ( преди 1 година )
    Кач пара
fallback
Последни