fallback

BMW, Mercedes, VW, Audi пропускат изложението в Женева през 2024 г

Концернът Stellantis също най-вероятно ще откаже участие в автомобилната изложба

Пандемията от COVID-19 предизвика хаос в автомобилната индустрия, причинявайки спирания на производството, които в някои случаи едва сега се отменят. Голям удар понесе и автомобилното изложение в Женева, което беше отменено дни преди откриването на събитието през 2020 г., когато залите вече бяха пълни с автомобили.

Изложбата, която наскоро се проведе в Катар, не се е провеждала в традиционния швейцарски дом от 2019 г. Сега, когато автомобилното изложение се завръща през 2024 г., беше разкрито, че поне четири големи автомобилни производители няма да присъстват. Според изданието Automobilwoche концерните BMW и Mercedes са решили да се откажат от демонстрацията на новите си продукти. Като се има предвид, че Stellantis реши да пропусне изложението за потребителска електроника (CES) в Лас Вегас, може да се предположи, че концернът няма да инвестира милиони, за да присъства в Женева.

Марките Audi и VW също няма да бъдат в конгресния център Palexpo през февруари и март следващата година. Представители на Skoda, Cupra и Porsche обаче казаха пред Automobilwoche, че все още не са взели окончателно решение относно участието си в събитието.

Автомобилното изложение в Женева винаги е било най-доброто от традиционните европейски изложения по редица причини. Първо, то се намира точно до летището в Женева, и второ - беше много компактно, състоящ се само от две основни зали, разположени една до друга.

Решението на водещи марки да пропуснат събитието показва новите реалности в автомобилната индустрия. Производителите вече не трябва да присъстват на автомобилни изложения, за да взаимодействат с хората. Самите те също вече не трябва да посещават изложения, за да видят кола, която така или иначе би била само статичен експонат.

Това обаче не означава непременно, че събитието в Женева е обречено. Организаторите са заети с опитите да привлекат китайски автомобилни компании да участват, тъй като същите тези компании отчаяно се опитват да се наложат на европейския пазар. Те ще се радват да запълнят празнотата, оставена от марки като BMW, Audi, Mercedes и VW.

fallback
  • #7
    Дзвер ( преди 6 месеца )
    От статията: "Производителите вече не трябва да присъстват на автомобилни изложения, за да взаимодействат с хората."А как тогава взаимодействат с хората?В смисъл, ясно как, но другите начини на взаимодействие въобще не заместват автосалоните.Мирише на арогантност от някои производители към потребителите.Докато китайците имат точно обратния подход.
  • #6
    До#3 ( преди 6 месеца )
    Най -го осъзнават премиалните дойчовци
  • #5
    Голям праз ( преди 6 месеца )
    Че дойче авариен легенен няма да участват...
  • #4
    Im-ДртiйУАЙТBOY! ( преди 6 месеца )
    И затова именно, вместо дой4-4етворката, ще видим и ще се насладим на най-новите постижения на НЕнадминатите засега прекрасни крассиви модели и нови концепции на G-E-N-E-S-i-S - водещия ЛЮКС + премиУМ-Бранд на епикYpeйците от далекоизточната азиатска страна...
  • #3
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Тези салони като цяло са на доизживяване от чисто икономическа гледна точка. Много разходи със съмнителна възвращаемост. И просиводителите го осъзнават.
  • #2
    До долния ( преди 6 месеца )
    Мътбъстерчо проблема за Немция тепърва иде.Те разчитаха набвисокия клас защото колитебим се продаваха защото предлагаха мощни в8 и в12 двигатели.Сегабобаче порафи нормите а и поради факта че един в6 с турбо ги бие да не говорим за електричките и става тегаво за тях.При електричките вече го няма техния премиум 7-*** серия в12 и мутра вътре.Тайкана няма как да го пласираш наравно с Тесла и Бъд защото хем са по евтини хем са по добри а само емблемата Пурше не продава
  • #1
    MythBuster ( преди 6 месеца )
    Китайците сега ще запълват празните щандове от автомобилните изложения, а скоро ще запълнят празнините на автомобилния пазар, които започват да оставят европейските производители. Например нишата на евтините автомобили. Всички се втурнаха да произвеждат само автомобили в сегменти с висока добавена стойност и не се интересуват какво се търси на пазара.
fallback
Последни