fallback

10-те най-тежки автомобила, продавани в Европа

Някои от тези мастодонти на пътя тежат близо 3 тона

Съвременните автомобили имат проблем с теглото и това е факт, който се отнася не само за някои гигантски модели, произведени в САЩ, но и за европейски коли. Те поставят на кантара масивни каросерия на SUV,, модерни системи за безопасност и ADAS (системи за подпомагане на водача), както и все по-големи и по-тежки батерии.

С разпространението на електрическите автомобили проблемът се влоши още повече и днес на пазара се срещат дори компактни SUV, чието тегло е близо 2 тона. Това „затлъстяване“ се облекчава единствено с използване на алуминий и въглеродни влакна, но то си остава голям проблем. И това си личи от следващия списък, съставен от колегите ни от Motor1, като той е пълен с автомобили, продавани в Европа и тежащи близо 3 тона.

10-те най-тежки автомобила в Европа (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #14
    До 14 ( преди 1 година )
    Имам 500+ к.с. големичък седан на задно, който с мен, пълен резервоар и нещата в багажника ми тежи над 2-тона и се контролира и хлъзга много елементарно, контролирано и лесно с изключени системи за сигурност.Много по-трудно и по-опасно се контролира старо БМВ 320 с отворен диференциал.
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    3 Тона като се хлъзнат в завой не е като да изправиш голфа или ц класата. Трябват умения да го усмириш.
  • #12
    И.а. ( преди 1 година )
    Супер са тигърчета са хубави пътища тука ще ти се разбият бъбреците по нашите други. Затова Тойота Ленд Крузър.
  • #11
    MythBuster ( преди 1 година )
    Да повторя още веднъж за по-ясно - горенето на изкопаеми горива увеличава СО2 в природата. Синтетичните горива рециклират един и същ СО2 и задържат същите нива в атмосферата. Ако горенето на изкопаеми горива за получаване на енергия бъде заместено с възобновяеми източници, човечеството ще намали отделения СО2. И ако въглеродният диоксид е храна за растенията, то азотните и въглеродните окиси са отрова както за човека така и за растенията. С кое от твърденията не си съгласен? Поправи ме?
  • #10
    MythBuster ( преди 1 година )
    Не ми вкарвай чужди думи в устата! Това са си ваши изказвания, че синтетичното гориво използвало един и същ въглероден двуокис и количеството му оставало едно и също и не се увеличавало! Тоест СО2 се рециклира. Не че някой успя да ми обясни какво им е предимството, вместо С02 да се намалява, чрез използване на електромобили или дори на изкопаеми горива, а с енергията изхабена за синтетични горива просто да се улавя и задържа СО2, точно като фотосинтезата, която не го рециклира, а премахва.
  • #9
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Тесльо "не рециклируем въглероден диоксид от ауспуха" - ти откачи глупомера, ха-ха-ха-ха!
  • #8
    До #7 ( преди 1 година )
    Процеса на рециклиране на CO2 се нарича фотосинтеза и се осъществява вече от няколко милиарда години доста успешно. Намали малко залената пропаганда която гледаш .
  • #7
    MythBuster ( преди 1 година )
    Гоше, какво са три тона рециклирани стомана и алуминий, които пак могат да се рециклират с възобновяема енергия, след като за 700 хиляди километра една баничарка с 90 коня, която тежи два пъти по-малко от 3 т, изкарва над 100 тона не рециклируем въглероден диоксид от ауспуха
  • #6
    slon ( преди 1 година )
    Интересно че от Волво дават 111 kwh батерия за модела,а тук 197 kwh ;)
  • #5
    Лудория ( преди 1 година )
    Като гледам кои са моделите, няма да са много популярни из нашите ширини, с изключение на Майбаха. Щом в наше село вече има една бройка...
fallback
Последни