IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Daihatsu Copen преминава към задно предаване

Новото поколение на култовия мини-роудстър крие цял куп изненади

Daihatsu Copen е един от най-малките серийни роудстъри в света, но в сегашното си поколение се продава единствено Япония. Моделът от второ поколение влезе в продажба през 2014 г. и има няколко версии, включително купе с фиксиран покрив, GR Sport и Cero с ретро привкус. Концепцията, която марката ще покаже в Токио, представлява наследник на Copen с познат дизайн, но и съществено променен характер.


Daihatsu Vision Copen


Като за начало, автомобилът е много по-голям от досегашният сериен модел. Актуалният Copen е спада към т.нар. Kei-Cars, така че трябва да спазва определени ограничения за размера. Докато стандартният модел е дълъг само под 3,40 м, студията Vision се простира на дължина над 3,80 м. Същевременно студията е по-ниска и с по-късо междуосие от актуалния модел.


Daihatsu Vision Copen


Copen като идея и размери се доближава до Mazda MX-5 – и най-важното, преминава от предно към задно предаване. Освен това студията ще има 1,3-литров двигател, което е двойно увеличение на работния обем спрямо досегашния модел. Daihatsu казва, че двигателят с вътрешно горене е разработен да работи с CN гориво, което вероятно се отнася до някаква форма на въглеродно неутрално гориво.


Daihatsu Vision Copen


Дизайнът на Vision Copen е типичен за модела,
въпреки увеличението на размерите. Засега не можем да го видим с вдигнат покрив, но Daihatsu казва, че автомобилът е замислен да имитира решението Active Top на модела от първо поколение. Припомняме, че то имаше електрически прибиращ се твърд покрив. Вътре има дигитален инструментален панел, сравнително малка информационно-развлекателна система и сензорни бутони.

0 от 500