fallback

Subaru представи екстремно WRX с ръчни скорости

Версията TR получава по-мощни спирачки, прекалибрирано окачване и намалено тегло

Японският производител Subaru върна версията TR в гамата на седана си WRX. Тя ще се разположи на върха на гамата на модела, като ще се предлага единствено с механична скоростна кутия.

От компанията посочват, че новият „драйвърски“вариант на WRX разполага с „още по-голяма производителност“, но всъщност двигателят му е същият като на останалите версии на модела. Това е 2,4-литров турбомотор, развиващ 275 к.с. и 350 Нм, който е съчетан с 6-степенна механична скоростна кутия. Задвижването отново е към четирите колела със симетричен централен диференциал, вискозен съединител и система Active Torque Vectoring.

Тя се управлява чрез спирачките, като при ри WRX TR те са специални - Brembo. Механизмите са с шестбутални апарати отпред и двубутални отзад, увеличени ротори, накладки и главен цилиндър. Друга иновация на TR е прекалибрираното кормилно управление, което, комбинирано с по-твърди пружини и амортисьори с преработени характеристики на амортисьорите, изостря реакцията.

Трябва да се отбележат и стандартните гуми Bridgestone Potenza S007, които подобряват сцеплението на сух и мокър асфалт. Освен това версията TR е първият WRX в историята, оборудван както с ръчна скоростна кутия, така и с пакет за безопасност EyeSight.

Интериорът на седана включва седалки Recaro с покритие от микрофибър (шофьорската е с електрически настройки) и мултимедия Subaru Starlink с 11,6-инчов диагонал на дисплея. Люкът, поставян на версията WRX Limited, е премахнат, за да спечели малко тегло и да се намали центъра на тежестта.

Все още не е известно колко ще струва новият продукт на Subaru - цените ще бъдат обявени по-късно. Сега базовият WRX се оценява на 30 600 долара, докато WRX GT струва 43 400 долара.

fallback
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    300 к.с винаги са били за STI версията. Стандартният WRX винаги е бил 260-280 к.с.За жалост в Европа почти не останаха коли с "нормални двигатели". Единствено мазда все още предлагат 2.5 атмосферен, всичко друго (в масовия клас) са разни трицилиндрови, 1.0- 1,5 извращения
  • #1
    Друг Гост ( преди 1 година )
    WRX не е това което беше! Едно време стандартните 2.0 четирицилиндрови двигатели вадеха 130-160к.с. а WRX, Ford RS, Evo вадеха по 300. Сега почти всеки 2.0 четирицилиндров е турбо и вади 250+к.с. Пак ме кефи де, но няма значение, защото едва ли ще го видим в Европа
fallback
Последни