fallback

Volkswagen промени плановете си за Германия

Компанията се отказа от строежа на фабрика за бъдещия си електрически флагман

Volkswagen представи подробно преработена стратегия за своите производствени съоръжения в Германия до 2028 г., насочена към намаляване на сложността на процесите и повишаване на ефективността.

Германският автомобилен производител потвърди, че няма да строи специална фабрика за 2 милиарда евро за предстоящия електрически флагман Trinity, както първоначално беше планирано. Вместо това моделът ще се произвежда в съществуващия завод на Volkswagen в Цвикау, който ще претърпи актуализации, за да произвежда електрически превозни средства изградени върху очакваната нова платформа Scalable Systems Platform (SSP).

Volkswagen потвърди и това, че електрическият Golf 9 също ще се произвежда в завода в Цвикау. Този модел от ново поколение ще бъде изграден върху SSP архитектурата и е предназначен да бъде правен в „голям обем“. В момента заводът в Цвикау произвежда електрически модели, базирани на MEB, включително Volkswagen ID.3, ID.4 и ID.5, както и Cupra Born и Audi Q4 e-tron.

От VW заявиха, че текущото поколение Golf, както и наскоро разкритото ново поколение Tiguan ще се произвеждат в завода във Волфсбург. От 2025 г. наследникът на настоящия Tiguan Allspace също ще се произвежда в завода във Волфсбург.

fallback
  • #5
    нн ( преди 1 година )
    В Цвикау се правеха трабантите, този фолксваген ще е нещо такова, електрически, няма лошо, но лошото е че китайците смазаха и германците с евтини елек трички. По-евтините китайски ел. коли и то с отлично качество превземат ЕС и няма кой да ги спре, а там е бъдещето. Китай милиард и половина няма никакъв проблем да задоволи 300 милионна Европа с по-евтини ел. коли.
  • #4
    Sameman ( преди 1 година )
    Герамания приключва със субсидиите за ел. автомобили и нещата ще станат още по-трудни. Електричака в Европа е синоним на Тесла, другото е по-скоро бутиково.Отделно китайците настъпват с все сила.
  • #3
    MythBuster ( преди 1 година )
    Прав си! Феновете на народната марка търсят народни евтини автомобили и електромобилите не са им в радара за купуване на нов автомобил. То не че бензиновите народни коли не постъпнаха драстично и вече не са по джоба на повечето от народа, но все пак са значително по-евтини дори и след като се намали цената на електромобилите чрез субсидии и други политически лостове.
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Никой няма да купи електрически фв феновете на марката са в друга таргет група както и фен на ес класа ге класа или сл няма да купят електрички а само от ве 8 нагоре с електрификацията немците утичат у дупката
  • #1
    MythBuster ( преди 1 година )
    Доста разумно решение, предвид скорошното затваряне на завода заради липса на търсене на настоящите модели. По този начин с увеличаването на броя на произвежданите модели ще запазят производствения капацитет на завода и няма да се налага да уволняват работници.
fallback
Последни