fallback

Volkswagen промени плановете си за Германия

Компанията се отказа от строежа на фабрика за бъдещия си електрически флагман

Volkswagen представи подробно преработена стратегия за своите производствени съоръжения в Германия до 2028 г., насочена към намаляване на сложността на процесите и повишаване на ефективността.

Германският автомобилен производител потвърди, че няма да строи специална фабрика за 2 милиарда евро за предстоящия електрически флагман Trinity, както първоначално беше планирано. Вместо това моделът ще се произвежда в съществуващия завод на Volkswagen в Цвикау, който ще претърпи актуализации, за да произвежда електрически превозни средства изградени върху очакваната нова платформа Scalable Systems Platform (SSP).

Volkswagen потвърди и това, че електрическият Golf 9 също ще се произвежда в завода в Цвикау. Този модел от ново поколение ще бъде изграден върху SSP архитектурата и е предназначен да бъде правен в „голям обем“. В момента заводът в Цвикау произвежда електрически модели, базирани на MEB, включително Volkswagen ID.3, ID.4 и ID.5, както и Cupra Born и Audi Q4 e-tron.

От VW заявиха, че текущото поколение Golf, както и наскоро разкритото ново поколение Tiguan ще се произвеждат в завода във Волфсбург. От 2025 г. наследникът на настоящия Tiguan Allspace също ще се произвежда в завода във Волфсбург.

fallback
  • #15
    MythBuster ( преди 1 година )
    А аз ще цитирам друг абзац от статията "Според опита на Европа, след като 10% от тримесечните продажби на автомобилен производител са на електрифицирани превоpни средства, този дял се утроява за по-малко от 2 години."Пак ви казвам да не задавате въпроси и да не давате източници на информация на които не можете да понесете отговора. Можеш ли да сметнеш ако за август месец по твои думи продажбите са били 20%, кога ще станат 30% според двата ти източника на информация? Сметни за нас смотаните?
  • #14
    MythBuster ( преди 1 година )
    "Незнам дали ще излезе линк, но намери статията от 30.08, 10:25,където също ужасно много си цвъкал, от 30 коментара 10 са твои."Ами нормално като пишат такива "начетени" хора като тебе , на които 10 коментара не стигат за да им обясниш какво е пишело в статията и не са го разбрали! Сега прочетох статията и никъде в нея не пише, че пазарният дял в Европа е 5% днес или в момента на писане на статията. Ти къде успя да го прочетеш господин свръх интелигент? Цитирай за нас смотаните?
  • #13
    Еджбж ( преди 1 година )
    Тия пък от Фолксваген как не дотегнаха на света с техните заводи не знам. Щяха да строят в България, Турция, Чехия, на Луната и не знам си къде, а накрая всеки път е, "Еми ние тук ще разширим и пренаредим съществуващия завод". Бати скапаната фирма. Радвам се, че продажбите им на електрички боксуват и затова не им трябва нов завод за тях.
  • #12
    MythBuster ( преди 1 година )
    ...съм толкова смотан, че на всеки ПЪТ автомобила когато единият е електромобил викам 20% пазарен дял... ПЪТ ДА СЕ ЧЕТЕ ПЕТ.
  • #11
    MythBuster ( преди 1 година )
    Е щом сам си намерил че 20% от продажбите са на електромобили с увеличение 100% спрямо август миналата година и вие на това му казвате намаление на продажбите, от 10% миналата година, разбра ли защо съм толкова смотан и те питам при подобно намаление кога ще стигнат 30% продажби. И съм толкова смотан, че на всеки път автомобила когато единият е електромобил викам 20% пазарен дял. Ама то не било 20% пазарен дял а 20% продажби А иначе пазарният дял бил 5% според вас защото всеки 5-ти е електромо
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    9, извинявай, но си много смотан. Като искаш нещо намери си го. Но търсиш само неща,от които ти оттърва. Незнам дали ще излезе линк, но намери статията от 30.08, 10:25, където също ужасно много си цвъкал, от 30 коментара 10 са твои. Факт е че има и друга, където твърдят че ел са 20% от продажбите в Европа за август, но това е различно от пазарен дял. Най добре отивай да учиш...
  • #9
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 8. Сигурен съм че го ВЯРВАШ. ВЯРАТА е огромна сила, която замъглява в мисленето и директно го изключва, като те кара да игнорираш всякакви факти и цифри и да изпадаш в заблуда. Искаш ли да ти го докажа? Хайде дай линк за това което твърдиш или поне заглавие на статия за източникът ти на информация! Няма как да ми дадеш защото за тези 5 процента си получил факс свистше. Такава информация има само в главата ти, точно както ЛЪЖАТА на РУК за днешна цена 3,50 паунда за синтетичното гориво
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    7,какви 30% пазарен дял за ел играчки блянуваш. Преди няма и месец, писаха че едва са прекрачили 5%, което е доста гранично. Махнат ли бонусите, само твърдия електорат който има пари, а те не са много остава. И такива мечтатвли като теб с тесла на плакат.
  • #7
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 6. Да задам за 10-ти път въпроса на който никой с твоята риторика не отговаря, въпреки че постоянно продажбите на електромобили в Европа падат. Та въпросът ми е след като отпаднат субсидиите и спаднат съвсем продажбите които така или иначе са започнали да спадат според вас, кога пазарният дял на електромобилите в Европа ще падне до 30% според вас? След около година или дори още по-рано заради големия спад?
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    ..май май... Европа ще приключи доста по-бързо с електрическото бъдеще.
fallback
Последни