fallback

Honda пусна първия си V8, но той не е за автомобили

Новият 5,0-литров VTEC двигател на японците развива 350 к.с. и струва 46 000 долара (ВИДЕО)

Honda никога не е произвеждала V8 двигател за своите автомобили, но наскоро пусна на пазара VTEC V8 двигател за лодки. Моторът е разработка на подразделението Honda Marine и е известен като BF350. Той ще се използва само за моторници с по-голяма дължина, като производителят обещава добра производителност, гладко подаване на мощност и горивна ефективност.

Двигателят BF350 е с естествено пълнене и произвежда 350 к.с. на задвижващия вал. когато работи с безоловен бензин с октаново число 86. Той също така използва известната система на Honda за газоразпределение и електронен контрол (VTEC), която използва мек профил на гърбицата при ниски обороти и високоефективен профил на гърбицата при по-високи обороти.

Инженерите на Honda са внедрили в мотора и системата Boosted Low Speed ​​​​Torque (BLAST), която ускорява времето за запалване, когато педалът на газта е натиснат докрай. Разработени са и няколко технологии за постигане на по-нисък разход на гориво. Една от тях регулира сместа гориво-въздух въз основа на скоростта и натоварването, докато програмираното впръскване на гориво доставя точното количество гориво и въздух към всеки цилиндър.

Едновременно с това технологията за намаляване на триенето на Honda добавя йонно покритие към буталните пръстени и също така спомага за постигане на подобрен разход на гориво. Двигателят разполага и със система за интелигентно управление на скоростта и газта, която се контролира със специални бутони.

Новият мотор BF350 не е лек или евтин, тъй като тежи цели 347 кг. От Honda все още не са обявили официално цените, но според изтекла в медиите информация, двигателят ще струва 46 000 долара.

fallback
  • #6
    До 4 капитана ( преди 1 година )
    Друго си е три кенчета с духалка хем леко, хем вечно ха ха ха
  • #5
    ТНТМ ( преди 1 година )
    Цъкате ли с език, андрешковци, а, цъкате ли? Хайде сега, стига сте чели глупости, които не са за вас, ами рипайте в консервените си кутии с по 1 литър двигател и 5-6-18 турбота и беж да ви няма. По-отворените от вас може да си ползвате и електрическите тролеи, с които тоооолкова се гордеете. Дет се вика, вие тия морските работи не ги разбирате и не можете да си ги позволите, така че не питайте за екология и "състейнабилити"!
  • #4
    Капитана ( преди 1 година )
    Зависи от моторницата. Трябва да е голяма, за да има място за 3 броя, както и да е доста товароносима, за да сложиш над 1 тон в задната част. Със сигурност ще се наложи да слагаш баласт в предната част, защото при ускорение ще вдигне носа и ще се обърне. Освен това трябва да имаш свидетелство за управление на такова нещо. Много трудно се управлява и при вълнение трябва да знаеш как да захождаш по вълните, защото при висока скорост обръщането е гарантирано при неопитен водач.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Ми ше пуснат що да не пуснат
  • #2
    До 1 ( преди 1 година )
    На периоди са. Има и добри двигатели и не толкова добри. Последните години имат и доста недоразумения. Например маслените ангренажни ремъци, кутията cvt и др. И като цялото сякаш качеството падна. Не е като едно време. Заради емисиите новите двигатели има прекалено усложнена периферия и прикачени глупости към тях. Навремето старите хонди като отвориш капака няма нищо. Все едно гледаш двигател на Лада. Само че много по качествен. Сега гледаш само пластмаси и, маркучи, кабелаци, модули, сензори.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Най-добрите двигатели са на Хонда. Не случайно са производител номер 1 в света. Преди време на един строителен обект видях бензинов електрогенератор Хонда. Личеше, че е доста стар. Попитах шефа на обекта колко е стар генератора, а той ми каза, че е на над 30 г. Всеки ден работи и до сега никога не давал дефект. Впечатляващо какъв огромен ресурс имат двигателите им.
fallback
Последни